KIERUKKA/RASKAUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
mulla on maaliskuussa laitettu kierukka,yhen kerran on tullu vuoto ja nyt ei mitään.ollu oksettavaa oloo ja eilen sattu vattaa nii et meinasin penkiltä tipahtaa,sit meni ohi ei mitää,tänää sattu vattaa kans..
mulla ei oo koskaan ollu kierukkaa ja noita ohjeita selasin tai siis tota kirjasta, mut siis mulle tuli ekana mielee ku on oksettavaa oloo et olisin raskaana vähintään ,mut kauan sitä vuotoo joutuu oottelee?on tässä nyt pari kk menny meinaan ja rupee kummastuttaan..neuvolasta meinasin kysyä, mut se nainen kehuu sie aina ihan utopista..

Minun neuvolatäti sanoi, ettei ole urallaan nähnyt kuin yhden kuparikierukkaraskauden. Sekin kierukka oli tod. näk. tullut ulos ennen raskautumista. Kierukoita on pilvin pimein, mutta kierukkaraskaudet ovat todella harvinaisia, vaikka netistä keskustelupalstoilta voisi muuta päätellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Kierukoita on pilvin pimein, mutta kierukkaraskaudet ovat todella harvinaisia, vaikka netistä keskustelupalstoilta voisi muuta päätellä.

Näin minäkin kuvittelin, ennen kuin nalli napsahti omalla kohdalla :|
Kierukka ei ollut edes tullut ulos. Se raskaus meni kyllä sitten kesken, ja hyvä niin (julmaa, mutta totta: en olisi jaksanut taas uutta vaavia, ikäeroa edelliseen olisi tullut alle vuosi) .

kyseessä kupari kierukka on ja tosiaan ku en tiiä et onko tää ihan normaalia vai ei ku koskaan ei oo kierukkaa ollu.koko päivän vihlaillu tonne vattaan muttei niinku eilen..ei se niinku muuten tunnu tuolla se kierukka tai mitää..jos kierukka tekee keskenmenon esim ni mitä oireita on?siis jos jollain täällä palstalla on niin sattunu käymään.

Yhteistyössä