Nyt otti ohraleipä,mistä mä taion rahaa keskiviikkoon asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt pulassa

Vieras
Menin hölmö exälle lainaamaan ja sovittiin että tänään maksaa takasin.
Yllätys,eipä maksanutkaan.
Mistä mä nyt revin rahat keskiviikkoon asti?
Aina yleensä on hätävaralla,mutta kun menin hölmöysissäni lainaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
auto hajosi..otin 200e ,6 vk maksuaikaa ,250e piti takasin maksaa

Mä en millään haluis ottaa pikavippiä,enkä otakkaan.
Kaikilla tuntuu olevan niin tiukkaa ettei pysty lainamaan mulle.
Töihinkin pitäs aamulla päästä ja tankki tyhjä.
Voi kumpa jostain saisin lainattua.

100 euroa 2 päiväksi kuulostaa kyllä aika paljolta.
2pv:n ruoat tekee helposti kympillä.vaippapaketti toisen kympin.työmatkoihin tuskin 2:ssa päivässä kuluu 80 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja laskeskelija:
2pv:n ruoat tekee helposti kympillä.vaippapaketti toisen kympin.työmatkoihin tuskin 2:ssa päivässä kuluu 80 euroa

Kahdelle lapselle tarhaan vaipat,ja 5hengen talous,joten ruokaan menee parissa päivässä vähän,mutta no ei ihan kuitenkaan satasta.
Joku 70euroakin riittäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kahdelle lapselle tarhaan vaipat,ja 5hengen talous,joten ruokaan menee parissa päivässä vähän,mutta no ei ihan kuitenkaan satasta.

Keskiviikkoon asti 70?? Aika kallista elämä...Nyt ei jaksa olla empaattinen...

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:

Jos tankaa autoon ja ostaa vaippoja ja lopuilla ruokaa niin äkkiä tois summa menee.

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:

Jos tankaa autoon ja ostaa vaippoja ja lopuilla ruokaa niin äkkiä tois summa menee.

Auton voi tankata vain pienellä summalla, sillä tavalla, että selviää keskiviikkoon. Ruoaksi voi tehdä keittoa, josta voi syödä 2 pvää tai vaikka kiusausta tms. Eikä mee montaakaan euroa. Vaipat on tarjouksessa k-kaupassa...

Ite sain just myytyä mun kaverille muutaman dvd:n ja hän laittoi ne jo mulle tilille, näkyvät varmaan huomenna tai ylihuomenna niin saan vietyä paketin postiin ja loput sitten menee kauppaan eli reilu 20 eurolla pärjätään sitten keskiviikkoon asti. En aio ens viikolla mennä edes hakemaan sitä ruokakassia kun kerran rahaa on tulossa. Ja yritän vielä saada muutaman dvd:n myytyä niin niistäkin saan lohkaistua lisää. Eilen myin yhelle mun kaverille leikkihellan hänen nuorinta tyttöään varten eli aina sitä jostain saa jotakin kun vaan keksii mitä myy.

Mä myin just talvitakin siskolle 30e (oli kaksi), tää oli suht uusi villakangastakki, myytiin yksi digiboksi 20e, sit kaiuttimet ja digiboksi 100e (oli hyvät kaiuttimet) ja sit vielä saatiin yllätyksenä mun isovanhemmilta 50 euroa lahjarahaa synttäreinä. Eli vaikka luultiin et tiukka kuukausi, niin ihan kivasti kerty ylimäärästä. Myy tosiaan jollekin tutulle jotain. Meiltä saat ruokakassin, jos Porin paikkeilla asut.

Yhteistyössä