Nyt on Tiina saanut raskaustestin taloon.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Arvelen, että koko raskausepäily on vain käsikirjoitettu ja keksitty juttu. Jotain pitää aina keksiä katsojien mielenkiinnon herättämiseksi. En usko, että hoitoalan ihminen polttaisi kuin korsteeni, jos oikeasti olisi olemassa raskauden mahdollisuus!

öhöm

"ei saa puhua testin tuloksesta" :LOL: toihan on ihan naurettavaa..

bb-sääntökirjassa varmaan sanotaan "jos epäilet olevasi raskaana ja bb antaa sinulle testin, vain bb:llä on oikeus tiedottaa testin tuloksesta"

bb
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:

bb-sääntökirjassa varmaan sanotaan "jos epäilet olevasi raskaana ja bb antaa sinulle testin, vain bb:llä on oikeus tiedottaa testin tuloksesta"
jospas pitävät katsojia vielä jännitysessä...

höh
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Te joilla 24/7 kattokaa käykö Tiina röökillä?
Röökillä käynti tai käymättömyys tuskin merkkaa yhtään mitään. Voihan sitä polttaa vaikka raskaana olisikin ja jos mielessä on abortti, niin mitäpä suotta lopettamaan polttamista.

itsestään selvä
Tietenkään se ei saa kertoa sitä, ennen kuin big brother pääsee hyödyntämään tilannetta!

paljon enemmänhän ne saa katsojia illan ohjelmille näin, kun kansa on vielä epätietoisuudessa. ;)

Ties vaikka koko juttu ois sovittua draamaa, jotta saadaan lisää puhetta ja katsojia...

utelias
Eikös tiina ole sanonut,että tervetullut on jos tulee, en ainakaan itse ole abortti mahdollisuudesta kuullut puhuvankaan. Voi toki polttaa raskaana ollessaan, mitäpä sitä ei voisi tehdä. Mutta monet fiksut ihmiset lopettavat polttamisen raskautuessaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:

No oiskohan se vaikka niin, että kertovat ensin Tiinan miehelle tuloksesta ennenkuin paljastavat sen koko maailmalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Mä oon kaks viestiä laittanu tähän et maksoin äsken 24/7 itselle niin näkyykö ne teille? Eka ei näkyny ollenkaa ja toka näky vähän aikaa ja sit hävis itsestään :eek: Mihin nää häviää mun viestit. :|
Mulla kans ollut tänään, ettei näy viestit mitä oon kirjottanu...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä oon kaks viestiä laittanu tähän et maksoin äsken 24/7 itselle niin näkyykö ne teille? Eka ei näkyny ollenkaa ja toka näky vähän aikaa ja sit hävis itsestään :eek: Mihin nää häviää mun viestit. :|
Ok. Eli palsta sekoilee, en mä.

:LOL:

öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
isoveli valvoo ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
sano itse että jos on raskaana niin pitää sitten muuttaa käytöstä.eli ei viinaa ja tupakkaa. näin sano.

onko käynyt tupakalla

isoveli on voinut lisätä jännitystä kieltämällä sitä käymästä röökillä. Muutenha kaikki arvais heti.

laulu
äsken se lauloi että "tiina on niin onnellinen, hän MENEE naimisiin"

ja eikös se oo sanonu että jos ON raskaana niin häät pitää siirtää?

kaikesta pitää nyt jotain koittaa päätellä :D

Yhteistyössä