jospas pitävät katsojia vielä jännitysessä...Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:"ei saa puhua testin tuloksesta" toihan on ihan naurettavaa..
bb-sääntökirjassa varmaan sanotaan "jos epäilet olevasi raskaana ja bb antaa sinulle testin, vain bb:llä on oikeus tiedottaa testin tuloksesta"
Röökillä käynti tai käymättömyys tuskin merkkaa yhtään mitään. Voihan sitä polttaa vaikka raskaana olisikin ja jos mielessä on abortti, niin mitäpä suotta lopettamaan polttamista.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Te joilla 24/7 kattokaa käykö Tiina röökillä?
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:"ei saa puhua testin tuloksesta" toihan on ihan naurettavaa..
bb-sääntökirjassa varmaan sanotaan "jos epäilet olevasi raskaana ja bb antaa sinulle testin, vain bb:llä on oikeus tiedottaa testin tuloksesta"
Mulla kans ollut tänään, ettei näy viestit mitä oon kirjottanu...Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Mä oon kaks viestiä laittanu tähän et maksoin äsken 24/7 itselle niin näkyykö ne teille? Eka ei näkyny ollenkaa ja toka näky vähän aikaa ja sit hävis itsestään Mihin nää häviää mun viestit. :|
Ok. Eli palsta sekoilee, en mä.Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mulla kans ollut tänään, ettei näy viestit mitä oon kirjottanu...Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Mä oon kaks viestiä laittanu tähän et maksoin äsken 24/7 itselle niin näkyykö ne teille? Eka ei näkyny ollenkaa ja toka näky vähän aikaa ja sit hävis itsestään Mihin nää häviää mun viestit. :|
isoveli valvooAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mulla kans ollut tänään, ettei näy viestit mitä oon kirjottanu...Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Mä oon kaks viestiä laittanu tähän et maksoin äsken 24/7 itselle niin näkyykö ne teille? Eka ei näkyny ollenkaa ja toka näky vähän aikaa ja sit hävis itsestään Mihin nää häviää mun viestit. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:sano itse että jos on raskaana niin pitää sitten muuttaa käytöstä.eli ei viinaa ja tupakkaa. näin sano.
onko käynyt tupakalla