N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mul on viekä 13pvää omaani!! sit on kyynärvarres iso kuva :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:mul on viekä 13pvää omaani!! sit on kyynärvarres iso kuva :heart: :heart: :heart:
Millanen tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:portrait-kuva eli muotokuva + risti+ tekstiä
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:portrait-kuva eli muotokuva + risti+ tekstiä
Kuulostaa hienolta! =)
Alkuperäinen kirjoittaja sairasta:U P E A !!!
En tajua, miten te kestätte tuota kipua :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:uskon et siit tulee hieno ja oon harkinnu moista jo monta vuotta! rahat sain kasaan vihdoin ja nopeesti sainki!
en vaan malta odottaa nii millään!
paljonko sun oma maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:uskon et siit tulee hieno ja oon harkinnu moista jo monta vuotta! rahat sain kasaan vihdoin ja nopeesti sainki!
en vaan malta odottaa nii millään!
paljonko sun oma maksoi?
Kyllähän hyvää kannattaa odottaa! Mulla on seuraava aika vasta kesäkuussa..![]()
Tuo maksoi 180, aika kallis.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:missä ostaan tehdä suomessa hyviä muotkuva tatskoja?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no oli kyllä aika hintava kun vertaa et on musta eika paljon yksityiskohtia.
Mun oma tulee maksamaan 400-450e. seuraavaan saattaaki mennä aikaa sit.. tosin on jo mielessä ehkä idea.. ei mullakaan ole värejä kun halusin mustaharmaan. saa nähä ottaako kipeetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no oli kyllä aika hintava kun vertaa et on musta eika paljon yksityiskohtia.
Mun oma tulee maksamaan 400-450e. seuraavaan saattaaki mennä aikaa sit.. tosin on jo mielessä ehkä idea.. ei mullakaan ole värejä kun halusin mustaharmaan. saa nähä ottaako kipeetä![]()
Kummalle puolelle se tulee? Kyynärvarren sisäpuoli ainaki on suht arka paikka..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Miä en nää kuvaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:missä ostaan tehdä suomessa hyviä muotkuva tatskoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:missä ostaan tehdä suomessa hyviä muotkuva tatskoja?
http://www.individualink.com/new_gallery.htm tätä monet suosittelee.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Voitko laittaa linkin siihen kun kuva ei suoraan aukea ja haluun nähdä!!!