Mutta koska en voi kertoa, että mistä on kyse, niin todennäköisesti saisin moiseen pyyntöön vain kasoittain inhottavia kommentteja.
No niin, tästä se alkaa .Siis mitä helvettiä nää tälläset on.
Eka vähän vihjataan, että olis jotain asiaa ja sit "en voi kertoa!!1".
Maailman ärsyttävin asia.
Joskus vaan on semmoisia asioita joista tekee mieli puhua edes vähän...siis pelkästään se jo auttaa, kun saa ääneen sanoa että on joku asia, missä kaipaa tukea, vaikkei itse asiasta haluaisikaan puhua.Siis mitä helvettiä nää tälläset on.
Eka vähän vihjataan, että olis jotain asiaa ja sit "en voi kertoa!!1".
Maailman ärsyttävin asia.
Kiitos !Mä pidän sulle peukkuja silti.
Ootko muuten jo saanut sohvista kuvaa?
okKiitos !
Saadaan luultavasti vanha sohva lähtemään vasta viikon päästä, joten siihen asti pitää malttaa .
Ei, siitä ei ole kyse. Valitettavasti en vieläkään ole raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja silminnäkijä;25191536:On kyse siitä, että oletko raskaana vai et.
Ilman muuta kerron, mistä on kyse, jos homma toteutuu!Peukut pystyyn silti vaikkei syytä tiiä kerrohan sit auttoiko peukut.
Sopii . Kiitos!Jospa vain yksi peukalo, koska tuo pyyntokin oli noin epamaarainen. Sopiiko?
Kiitän .Peukkuja pidän minäkin vaikken asiaa tiedäkään Tällä aloituksella ainakin huomaa ketkä ihmiset on turhan uteliaita kommenteillansa
Kiitos :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25191577:Minä pitelisin peukaloitasi jos olisit täällä, muttakun et ole, voin sen sijaan pidellä omiani sinulle ja toivoa kaikkea onnea, johdatusta, siunausta ja menestystä, mitä ikinä suunnitteletkaan.
KiitsMie piän täällä siulle peukaloi vaikka et voikaan viel kertoo enemmän.