[QUOTE="vieras";26546931]Eikä paljon lämmitä edes takuut, kun auto jossain Lapin perukoilla ja odottelet hinuria ja sijaisautoa ja kotiin pitäisi päästä. Nimimerkillä tämänkin kokenut.[/QUOTE]
Ok, no kokeillaan nyt kuitenkin - eiköhän sieltä tehtaalta aina niitä hyviäkin autoja lähde myyntiin.
Äkkiäpä tuo paljastuu minun ajossani, toimiiko vai ei - lähes satatonnia tulee kilometrejä per vuosi...
Ok, no kokeillaan nyt kuitenkin - eiköhän sieltä tehtaalta aina niitä hyviäkin autoja lähde myyntiin.
Äkkiäpä tuo paljastuu minun ajossani, toimiiko vai ei - lähes satatonnia tulee kilometrejä per vuosi...