Nyt on sitten auto vaihdettu

[QUOTE="vieras";26546931]Eikä paljon lämmitä edes takuut, kun auto jossain Lapin perukoilla ja odottelet hinuria ja sijaisautoa ja kotiin pitäisi päästä. Nimimerkillä tämänkin kokenut.[/QUOTE]

Ok, no kokeillaan nyt kuitenkin - eiköhän sieltä tehtaalta aina niitä hyviäkin autoja lähde myyntiin.
Äkkiäpä tuo paljastuu minun ajossani, toimiiko vai ei - lähes satatonnia tulee kilometrejä per vuosi...
 
Voi kun pystyis ostamaan v70. Tuohon v40 kun ei mahdu mitään! Ennen lasta meni hyvin koirat konttiin mut nykyään pitää valita ottaako mukaan vaunut vai koirat. :( Mut tostakin vielä pari vuotta maksamatta niin ei pysty vaihtaa.
 
[QUOTE="vieras";26546969]Missä tehtaalla tuo sun autosi on tehty?[/QUOTE]

Ruotsissa, tai niin myyjä meinasi.
Sanoi, että tehdään sekä Ruotsissa, että Belgiassa.
En tiedä, kusiko mua silmään, mutta niin sanoi.
En ihmettelisi, vaikka olisi Belgiassa tehty - eihän mitään tehdä enää alkuperäismaissa...
 
Kotona ollaan!
En nyt sanoisi, meillä on jo ennestään yksi V70, vuodelta 2000.
Juu-u, eli Hesasta ajaessa motaria ja isoa tietä keskikulutus oli 6.4 L/100 km, joka on aika lailla samaa, kuin Foortilla oli - sillä se pyöri jossain 6.2-6.8 L/100 km välillä.
Mutta Volvolla on paljon parempi ohittaa, kun Foortilla oli...

Vaihdoit siis Foortin Fordiin, eikös se näin mennyt? Ei hyvää päivää...
 
Ruotsissa, tai niin myyjä meinasi.
Sanoi, että tehdään sekä Ruotsissa, että Belgiassa.
En tiedä, kusiko mua silmään, mutta niin sanoi.
En ihmettelisi, vaikka olisi Belgiassa tehty - eihän mitään tehdä enää alkuperäismaissa...

Siis, eikö sulle kerrottu, missä se auto on tehty? Kyllä mä ainakin tiedän ihan tasan tarkkaan, millä Volvon tehtaalla on mun auto tehty.
 
[QUOTE="vieras";26547010]Siis, eikö sulle kerrottu, missä se auto on tehty? Kyllä mä ainakin tiedän ihan tasan tarkkaan, millä Volvon tehtaalla on mun auto tehty.[/QUOTE]

Juu, kerrottiin.
Myyjä sanoi, että on tehty Ruotsissa ja sanoi muistaakseni, että Göteborgissa ja T:llä alkoi se tehtaan nimi...
Mutta samaan hengenvetoon sanoi, että samaa mallia tehdään myös Belgissa, joten jäin epäilemään näin jälkeenpäin, että olisikohan oikeasti tehty kumminkin Belgissa?
Täytyy tutustua omistajan käsikirjaan tarkemmin, sieltä se varmaan näkyy. =)
 
No, aika näyttää, miten tuon kanssa käy, mutta se on mahtava ajaa ja kiihtyy ja kulkee erinomaisesti - myös automaattivaihteisto vaihtaa nätisti.
Toivottavasti pysyy kasassa ja onnea myös sinun tiellesi. ;)

Volvo nyt on kyllä kaikkea muuta kuin mahtava ajaa! Volvo on kyydilleen ihan kiva, mutta nimenomaan ajo-ominaisuuksien kustannuksella. Fordin omistuksessa Volleihin saatiin edes säädylliset alustan ominaisuudet, mutta edelleenkään en kyllä lähtisi kovin suurelle jalustalle nostamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Zap";26547083]Volvo nyt on kyllä kaikkea muuta kuin mahtava ajaa! Volvo on kyydilleen ihan kiva, mutta nimenomaan ajo-ominaisuuksien kustannuksella. Fordin omistuksessa Volleihin saatiin edes säädylliset alustan ominaisuudet, mutta edelleenkään en kyllä lähtisi kovin suurelle jalustalle nostamaan.[/QUOTE]

No en tiedä, onko mun aisteissani sitten jotain vikaa, mutta mun mielestä tuo V70 on parempi ajaa, kuin Mondeo oli...
Ja ainakin paljon tehokaampi, tosin hevosvoimia enemmän ja isompi kone muutenkin. ;)
 
[QUOTE="vieras";26547096]Vaimos varmaan kuuluu näihin joiden on "pakko mennä äitiysloman jälkeen heti töihin kun ei rahat muuten riitä"[/QUOTE]

Kyllä meillä pidetään ainakin vuoden äitiysloma... ;)

[QUOTE="vieras";26547103]Ja vaikka tehtäisiin alkuperämaissa niin alkuasukkaat eivät niitä tee.[/QUOTE]

Niin no tuohan nyt on ihan selvä...
 
Onnea uudesta autosta! :) Varmaan ihan kiva, jos Volvosta tykkää... :) Omaa silmääni eivät kuitenkaan miellytä ja ajotuntuma on kaikissa ajamissani ollut vähän sellainen hmmm.... traktorimainen. Referenssinä itsellä siis MB ja BMW. (Juu, ei tarvitse kertoa, että suurin osa ei teistä ei tykkää MB:n ajotuntumasta; minulle se nyt vaan sopii ja lopetan asiasta keskustelun heti alkuunsa. :))
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26547194:
Onnea uudesta autosta! :) Varmaan ihan kiva, jos Volvosta tykkää... :) Omaa silmääni eivät kuitenkaan miellytä ja ajotuntuma on kaikissa ajamissani ollut vähän sellainen hmmm.... traktorimainen. Referenssinä itsellä siis MB ja BMW. (Juu, ei tarvitse kertoa, että suurin osa ei teistä ei tykkää MB:n ajotuntumasta; minulle se nyt vaan sopii ja lopetan asiasta keskustelun heti alkuunsa. :))

Kiitos. :)
Juu, kyllä mä olen aina ollut jollain pervolla tasolla Volvo-fani.
Mun silmääni se taas miellyttää - omaa pehmeää muotoiluaan, mutta sitten se perus-Volvon laatikonomaisuuskin sieltä löytyy.
Ja niin, mäkin tykkään vaan tuosta Volvon ajotuntumasta, vaikkei se kaikkia miellyttäisi - mitä sitä turhia perustelulitanioita kirjoittelemaan !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26547194:
Onnea uudesta autosta! :) Varmaan ihan kiva, jos Volvosta tykkää... :) Omaa silmääni eivät kuitenkaan miellytä ja ajotuntuma on kaikissa ajamissani ollut vähän sellainen hmmm.... traktorimainen. Referenssinä itsellä siis MB ja BMW. (Juu, ei tarvitse kertoa, että suurin osa ei teistä ei tykkää MB:n ajotuntumasta; minulle se nyt vaan sopii ja lopetan asiasta keskustelun heti alkuunsa. :))

niin minäki.
 
[QUOTE="vieras";26547259]Vau, että oikein vuoden voitte uhrata :) Äitiysloma ei vuotta kestä.[/QUOTE]

Tiedetään, se on 105 arkipäivää...
Vuoden ollaan oltu noiden kahden teini-ikäisen vauvaiässäkin kotona ja ihan tasapainoisia & fiksuja niistä on tullut... ;)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä