Nyt on sitten auto vaihdettu

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Hesassa ollaan ja auto vaihdettu.
Sinne jäi Foortti ja nyt on alla Volvo V70 Kinetic D5 AWD -12
Toyota ja Foorttin Galaxy koeajettu mutta eivät vastanneet odotuksia.
Volvo xc90 oli kuin olisi ajellut valtavalla keitetyllä makaroonilla, veltto kun mikä.
Ja xc60 oli vähän samanlainen, ei ihan yhtä paha.
kyllä tolla v70:lla taas vuoden ajelee...
 
Mikäs siinä Passatissa oli kun et edes kiinnostunut? :)

Ei ole meillä, mutta käytännössä kavereiden auton olen todennut äärimmäisen tilavaksi ja ainakin miehen mukaan on hyvä ajaa, hän sitä on joskus ajanut. Meillä V50, kun saatiin siihen silloin niin paljon parempi tarjous, mutta kirppuhan se on lapsiperheelle.
 
Hesassa ollaan ja auto vaihdettu.
Sinne jäi Foortti ja nyt on alla Volvo V70 Kinetic D5 AWD -12
Toyota ja Foorttin Galaxy koeajettu mutta eivät vastanneet odotuksia.
Volvo xc90 oli kuin olisi ajellut valtavalla keitetyllä makaroonilla, veltto kun mikä.
Ja xc60 oli vähän samanlainen, ei ihan yhtä paha.
kyllä tolla v70:lla taas vuoden ajelee...

Kannattaako noin hyvää autoa vaihtaa vuoden kuluttua?
 
[QUOTE="vieras";26544650]Kannattaako noin hyvää autoa vaihtaa vuoden kuluttua?[/QUOTE]

Vuoden päästä siinä on vielä alle 100tkm mittarissa, kahden päästä melkein 200tkm. Vissi ero jälleenmyynnin kannalta.
 
Do dih - onneksi olkoon uudesta autosta :)! Nyt ei muuta kuin sisäänajoa ja turvallisia kilometrejä. Ja kyllä tuonne tavaraa mahtuu mukaan vaunujenkin kera vaikka kuinka, kun hiukan vain perehtyy järkevään pakkaamiseen ja sijoitteluun.
 
[QUOTE="joo";26544692]Vuoden päästä siinä on vielä alle 100tkm mittarissa, kahden päästä melkein 200tkm. Vissi ero jälleenmyynnin kannalta.[/QUOTE]

Myönnetään. Volvo on Vuoden auto, eihän se kahta vuotta edes kestä.
 
[QUOTE="vieras";26544546]Hyi helvetti kun mun heppi haisee pahalle, nussin aamulla ja en käynyt pesulla :( No anyway, turvallisia kilometejä teille...[/QUOTE]

Kumpaan reikään vetelit? Mut haisee se, veteli kumpaan tahansa..pillumehu tai paska.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä