Hesassa ollaan ja auto vaihdettu.
Sinne jäi Foortti ja nyt on alla Volvo V70 Kinetic D5 AWD -12
Toyota ja Foorttin Galaxy koeajettu mutta eivät vastanneet odotuksia.
Volvo xc90 oli kuin olisi ajellut valtavalla keitetyllä makaroonilla, veltto kun mikä.
Ja xc60 oli vähän samanlainen, ei ihan yhtä paha.
kyllä tolla v70:lla taas vuoden ajelee...
Sinne jäi Foortti ja nyt on alla Volvo V70 Kinetic D5 AWD -12
Toyota ja Foorttin Galaxy koeajettu mutta eivät vastanneet odotuksia.
Volvo xc90 oli kuin olisi ajellut valtavalla keitetyllä makaroonilla, veltto kun mikä.
Ja xc60 oli vähän samanlainen, ei ihan yhtä paha.
kyllä tolla v70:lla taas vuoden ajelee...