H
Helposti raskautuva
Vieras
Olen vähän yli kolmekymppinen ja kahden lapsen äiti. Viimeksi olen ollut raskaana noin 10 vuotta sitten. Kaksi ekaa lastani sai alkunsa heti, olinhan nuori ja jne. Olin ihan varma et tämä meidän iltatähti antais odotuttaa itseään. Ovulaation ajan olin kipeenä ja siinä ei sit sekstailtu ja ajattelinkin, et jätetään ensi kuuhun et ei täs jaksa väkisin mitään yrittää kun pää täynnä räkää! Oltiin oltu edellisenä viikonloppuna noin 4-5 päivää aikasemmin päivällä pikaseksiä ja sit tulikin parin viikon paussi sairasteluni takia. Noh raskausoireita alkoi tulee viikkoa ennen kun kuukautiset piti alkaa ja olin ihan et mitä ihmettä!! Voiks tää olla totta. Tein testin ja negaa näytti. No odotin viikon ja kun kuukautiset oli myöhässä niin tein uuden testin ja oli selvä positiivinen. Tässä sitä nyt ollaan. Raskaana ja ihan ihmeissään. Tottakai olen superonnellinen, mut sanoinkin miehelle et päästiin liian helpolla. Mä olisin halunnut kunnon menoa lakanoiden väliin kuukaudesta toiseen ja sit riemu olisi ollut katossa kun olisin raskautunut.
Nyt alaselkää juilii ja mietinkin et oliko se tällaista alussa. Rinnat on kipeet ja hajuaisti parempi, mut muuten ihan normi olo. Jos kaikki menee hyvin niin vauva syntyy heinäkuussa!