Apua!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mun kuukautiskierto on ihan sekasin ja nyt luulin et en tod oo raskaana. Ajattelin et odotetaan ensi kuuhun ja join eilen kolme annosta viiniä. Tänään aamulla kun heräsin, oli rinnat niin kipeät et tein testin ja se olikin POSITIIVINEN!! Ovulaatiosta on nyt siis 12 pv...teiniä mahdolliselle pienelle harmia...apua...kuolen stressiin...

[QUOTE="Vieras";27869426]Mun kuukautiskierto on ihan sekasin ja nyt luulin et en tod oo raskaana. Ajattelin et odotetaan ensi kuuhun ja join eilen kolme annosta viiniä. Tänään aamulla kun heräsin, oli rinnat niin kipeät et tein testin ja se olikin POSITIIVINEN!! Ovulaatiosta on nyt siis 12 pv...teiniä mahdolliselle pienelle harmia...apua...kuolen stressiin...[/QUOTE]

Siis teinkö harmia??

Itse join keskimmäistä odottaessa kaksi kertaa useita annoksia alkoholia humalaan asti. Käytin lääkkeitä (päänsärkyyn) ja poltin tupakkaa (vain humalassa) ennen positiivista tulosta. Soitin jo paniikissa teratologiseen tietokeskukseen,josta sain helpotusta ettei silloisen tiedon mukaan noilla viikoilla ole haittaa. Tuossa tuo terve kuukautta vajaa 3v nytkin leikkii siskojensa kanssa.

[QUOTE="mie";27869514]Itse join keskimmäistä odottaessa kaksi kertaa useita annoksia alkoholia humalaan asti. Käytin lääkkeitä (päänsärkyyn) ja poltin tupakkaa (vain humalassa) ennen positiivista tulosta. Soitin jo paniikissa teratologiseen tietokeskukseen,josta sain helpotusta ettei silloisen tiedon mukaan noilla viikoilla ole haittaa. Tuossa tuo terve kuukautta vajaa 3v nytkin leikkii siskojensa kanssa.[/QUOTE]

Tiedosta..

joo ei tuosta ole harmia. vain pitkään jatkuneesta alkoholin nauttimisesta raskausaikana on vauvalle haittaa. nythän sä voit olla sitten juomatta jatkossa. onnea!!!