Nyt on pakko valittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahaminiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahaminiä

Vieras
Tilanne tämä, oon viimesilläni, väsyttää, kolottaa eikä ole vaatteita, mitä laittaa päälle (ja uusia en tän mahan kanssa hanki, kun ei niille sit myöhemmin ole käyttöä, meille ei tule enempää lapsia). Miehen siskolla on vauva, joka kastetaan edellisenä päivänä, kun on mun laskettu aika. Lisäks ristiäiset on laitettu sellaseen kellon aikaan, että mies on töissä.

Eli me ei sit mennä. Ok, ei kaadu maailma siihen, paitsi että nää ristiäisten järjestäjät on nyt ihan herneet nenässä. Heiltä päinkin voi kuulemma lähteä synnyttämään ja töihin menoa voi aina siirtää. Tilasivat "meidän kautta" (saavat siis huomattavasti alennusta mun miehen työstä johtuen) syömiset ristiäisiin, eli autettu ollaan siinä, missä voidaan, mutta se ei nyt yhtään auta tätä suuttumista.

Ymmärrän sen, että heidän juhla ja he päättää, millon pidetään (ja mulle/meille on ihan ok, et tällä kertaa ei nyt vaan päästä mukaan), mutta melko kohtuutonta vaatia tulemaan paikalle "hinnalla millä hyvänsä"...

Sanokaa nyt mulle kuka tässä on paska? Anoppi papattaa samaa virttä, on tietysti lempityttärensä puolella ja syyttää mua (mies kuulemma lähtis,jos mä en kieltäytys... niin no, töihinhän onkin ihan turha mennä....). Hitto soikoon! Taitaa olla totta, että suku on tosiaan se pahin :headwall:

Voi jumankauta

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Kuinkas kaukana ne ristiäiset on??

Muutama kymmenen kilometriä meiltä kotoa, sit tässä on vielä sekin, että meillä on jo useampi lapsi, mihin heidät tyrkätään, jos tulee lähtö laitokselle kesken toisten juhlien? Enkä muutenkaan halua ottaa sitä riskiä, että "varastetaan show", vaikka sillä, että mun lapsivedet menee kesken kaiken :/

Alkuperäinen kirjoittaja pahaminiä:
meillä on jo useampi lapsi, mihin heidät tyrkätään, jos tulee lähtö laitokselle kesken toisten juhlien?

Anoppi tietysti hoitaa lapset ja vie ne juhlista kotiinsa. Juu, ymmärrän hyvin, että sinua ei huvita lähteä juhliin.

Alkuperäinen kirjoittaja keijo-annikki:
Anoppi ostakoot sulle vaatteen ja hoitakoot lapset jos sulle tulee lähtö :kieh:

En viitsi edes anopilla maksattaa kolttua, joka tod.näkösesti jäis kertakäyttövaatteeksi. Ihan hyvä anoppi pohjimmiltaan kumminkin, tästä ristiäisjupakasta on nyt tullut vaan joku elämän ja kuoleman kysymys. Ei meidänkään lasten ristiäisissä ole aina olleet kaikki kutsutut paikalla, eikä siitä ole tarvinnut näin kauheaa elämää pitää :(

Yhteistyössä