Millaisia Hcg-arvoja teillä on ollut 6.-7. raskausviikolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäileväinen

Vieras
Tänään oletetusta oviksesta laskien raskausviikkoja olisi 5+5 ja hcg-arvo oli 6550. Minulla vuosi eilen kirkasta verta ja siksi mietityttää, että onkohan raskaus mennyt jo kesken tai ainakin ehkä menemässä. Olisi kiva verrata tuota arvoa muiden saamiin ja kuulla, että miten raskaus on niillä arvoilla edennyt.

Eiköhän nuo arvot ole ihan ok, joitakin tuhansia sen kuuluiskin olla noilla viikoilla..
Vähäinen kirkas verivuoto ei merkkaa mitään, sit jos alkaa tulee enemmän, kauemmin, hyytymien ja kipujen kera, niin sit kannattaa huolestua..

...http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Sieltä voi katsoa muiden keskimääräisiä arvoja. Jos verta ei tullut paljon eikä kipuja ole, niin saattoi olla ihan vaaratonta.

Kiitos tuosta linkistä. Näköjään iän kasvaessa hcg-arvon kasvu hidastuu. Lohduttavat tuon taulukon luvut. Kipuja kyllä oli ja myöskin hyytymiä tuli, joten hyvin voi viitata keskenmenoon.

Mulla oli rv 7 hcg 28713. Mulla tuli koko raskauden aikana muistaakseni 3 kertaa vuotoa ja ei kertaakaan löytynyt syytä, mutta ei tullut myöskään mitään ongelmia niistä... Jos ei vuotoa tule PALJON tai ei ole kipuja niin en usko, että on mitään hätää.. Toki voit soittaa neuvolaan jos arvelluttaa... Tsemppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Epäileväinen;23180756:
Muistatko tarkempia viikkoja?

Tais olla 5+ jotain. Vuotamaan aloin 6+4 ja muistan että sairaalassa ollessa mun arvot vielä nousi noin tuhanteen ja kesti toista kuukautta ennenkuin tulivat alas alle 10.

[QUOTE="Yksvaan";23180749]Mulla oli 200 joka lekurin mielestä oli normaali. Joo, mut kohdunulkoinen oli silti.[/QUOTE]

Eikö kohdunulkoisessa raskaudessa se hcg määrä ole todella suuri, ja siksi nousee joskus epäilyt että ois KU? Ystäväni KU leikattiin munajohtimesta viime joulukuussa ja muistelisin hänen sanoneet että rv6 hcg määrä oli jo 20 000

Oli edellisten menkkojen mukaan viikkoja 7+3 mutta ovulaation ja ultran mukaan viikkoja 6+6 ja arvo oli 44 250. Vuotojen takia kävin päivystyksessä ja tuo arvo katottiin.

Mulla oli rv 5+6 hcg vähän yli 4000. Nyt on menossa raskausviikko 17. Vuotoja sekä hyytymiä on ollut välillä runsaastikin, mutta sen todettiin tulevan istukan reunasta, joka on aivan kohdunkaulan vieressä. Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja on kasvanut normaalisti.

[QUOTE="Ella";23183746]Mulla oli rv 5+6 hcg vähän yli 4000. Nyt on menossa raskausviikko 17. Vuotoja sekä hyytymiä on ollut välillä runsaastikin, mutta sen todettiin tulevan istukan reunasta, joka on aivan kohdunkaulan vieressä. Vauvalla kuitenkin kaikki hyvin ja on kasvanut normaalisti.[/QUOTE]

Tämä oli lohduttava viesti. Eli hcg on tosiaan voinut olla noinkin alhainen ja silti raskaus on jatkunut onnellisesti.

Kipuja on ja kävin päivystyksessä. EIvät voineet muka ultrata. EI muka viitteitä kohdunulkoiseen. Eilen rv 6+6 ja hcg 1500. ?!?!? Kaikki muka ok. Maanantaina uudelleen mittauttaan hcg.

[QUOTE="Yksvaan";23180749]Mulla oli 200 joka lekurin mielestä oli normaali. Joo, mut kohdunulkoinen oli silti.

Eikö kohdunulkoisessa raskaudessa se hcg määrä ole todella suuri, ja siksi nousee joskus epäilyt että ois KU? Ystäväni KU leikattiin munajohtimesta viime joulukuussa ja muistelisin hänen sanoneet että rv6 hcg määrä oli jo 20 000
[/QUOTE]

Epäilyt kohdunulkoisesta voivat nousta nimenomaan, jos HCG arvot ovat viikkoihin nähden pienet tai eivät nouse normaalissa tahdissa ylöspäin. Korkeat hcg-arvot ja alun normaali nousu ovat silti mahdollisia.

Yhteistyössä