Nyt on pakko purkaa.. Kiitos jos jaksat lukea!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ap

Vieras
Petin miestäni vajaa vuosi sitten tämän kaverin kanssa. Päätettiin ettei kerrota, olkoon tämä yksi ainoa kerta ja parempi että pysyy salaisuutena. Kesällä sit kuitenkin lipsuttiin uudelleen, tosin vain suutelua, mutta pettämistä kuitenkin.

Silloin about vuosi sitten mulla kesti tosi kauan, että pääsin tästä tapahtuneesta yli. Kaiketi olen hieman ihastunut tähän toiseen, vaikken hänen kanssaan suhdetta haluaisikaan. Nyt kuitenkin tuntuu, että tästä ei tuu enää mitään. Aina kun olen kännissä, otan yhteyttä tähän toiseen mieheen. Tilannetta mutkistaa sekin, että nyt hänkin on varattu, joten kiinnijäämisen riski kasvaa koko ajan.

Pitäisikö minun kertoa miehelleni? Vai voinko päästä tästä muuten yli? Mitä sinä tekisit tilanteessani?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Missään nimessä ei kannata kertoa. Eihän siinä tee muuta kuin pahoittaa toisen mielen sen takia että oma omatunto kolkuttaa.

Ajattelen itse samoin, mutta minusta tuntuu nyt, etten pääse asian yli niin kauan kuin se on salaisuus. :/ Ja jos en itse kerro, tilanne varmasti luultavasti leviää vielä joskus käsiin ja sitten ei ole kaunista enää kellään.

Nyt lopetat sen vehtailun, niin ei tartte kertoa. Sellaisesta mitä ei tiedä, ei voi loukkaantua. Mutta jos haluat pitää perheen koossa, lopetat ajoissa, ennenkuin jäät kiinni ja kaikki vanhatkin paljastuvat. Jos olisin miehesi, ja vanhatkin tulisivat julki, lentäisit ulos hujauksessa. Paras mietttiä mikä on tärkeätä. Ja jättää juominen, jos se vie tuhon tielle!
Hyvää syksyä kaidalla polulla!

Siis ihanko oikeasti näitä tapahtuu? :o

Vaikka sanotaan, että pettämisen tuottamaa pahaa oloa ei kannata kaataa syyttymän osapuolen niskaan niin sanon kuitenkin, että miehelläsi on oikeus tietää kenen kanssa on naimisissa. Hyi helvetti. Samalla hengenvedolla mene vaimo ja kaveri. Häpeä.

Olet ällöttävä:( Petät miestäsi jatkuvasti ja haet täältä oikeutusta teollesi:( Toivottavasti miehesi saa tietää ellei itsessäsi ole tarpeeksi naista kertoa!!

Alkuperäinen kirjoittaja på riktigt?!?:

Vaikka sanotaan, että pettämisen tuottamaa pahaa oloa ei kannata kaataa syyttymän osapuolen niskaan niin sanon kuitenkin, että miehelläsi on oikeus tietää kenen kanssa on naimisissa. Hyi helvetti. Samalla hengenvedolla mene vaimo ja kaveri. Häpeä.

Pakko nyt kommentoida, että herää tämän päivän maailmaan. Tapahtuu ja paljon!!!En hyväksy, en, mutta kerrasta en perhettä rikkois, toinen on jo juttu sikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missään nimessä ei kannata kertoa. Eihän siinä tee muuta kuin pahoittaa toisen mielen sen takia että oma omatunto kolkuttaa.

Ajattelen itse samoin, mutta minusta tuntuu nyt, etten pääse asian yli niin kauan kuin se on salaisuus. :/ Ja jos en itse kerro, tilanne varmasti luultavasti leviää vielä joskus käsiin ja sitten ei ole kaunista enää kellään.

hmm, en suosittele kertomista koska loukkaa turhaan toista.. mutta sinuna poistaisin tämän toisen miehen numeron ja käskisin hänen olla ottamatta yhteyttä.. totta on että jos asia ei ole enää salaisuus, siinä ei olisi jännitystä niin olisi helpompi luopua siitä.. mutta siinä on suuri riski menettää parisuhde, varsinkin jos haluat miehesi kanssa jatkaa...

lopeta nyt justiinsa tuo vehtaaminen! Mielestäni voit jätäää kertomatta miehellesi, koska muuten hän vain loukkaantuu, se mitä hän ei tiedä ei myöskään häntä satuta. Olet ansainnut huonon omantunnon-elä sen kanssa-yksin! Ja tosiaan lopetat sen vehtaamisen tähän paikkaan niin olet ansainnutkin uuden mahdollisuuden miehesi kanssa, tai ansainnu ja ansainnu mut kuitenkin.. Et voi tuhota häntä omien tekojesi takia, hällä menee luottamus kaikkiin naisiin muuten. Kyllä se ajanmittaan varmasti helpottaa sinunkin olosi, mutta vain, jos alat elää kunnon elämää nyt

Juu, kyllä näitä valitettavasti tapahtuu. Ja tiedän että olen inhottava ihminen. Enkä hae oikeutusta vaan keinoa lopettaa tämä vehtaaminen! En todellakaan ole ylpeä itsestäni. :ashamed:

No ehkä sun kannattais painua syvälle itteesi ja miettiä, mitä ihmettä haet siitä toisesta miehestä, jos et ole edes häneen kovin ihastunut, etkä halua suhdetta. Ihme touhua.

Kyllä on hieno lukea ettei kukaan ole vielä hyökännyt tämän "toisen miehen" kimppuun! Jos kyseessä olisi "toinen nainen" niin hänet olisi jo mammojen taholta hiretty! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyi saasta:
No ehkä sun kannattais painua syvälle itteesi ja miettiä, mitä ihmettä haet siitä toisesta miehestä, jos et ole edes häneen kovin ihastunut, etkä halua suhdetta. Ihme touhua.

Juu, varmasti näin. Tosin tiedostan kyllä olevani ehkä ihastunut tähän mieheen. Tiedän vain ettei suhde ikinä toimisi ja lasteni takia en haluaisi sellaista edes aloittaa. Menisi aivan liian sekavaksi kaikkien elämä. Tästä täytyy päästä yli.

Kyllä on hieno lukea ettei kukaan ole vielä hyökännyt tämän "toisen miehen" kimppuun! Jos kyseessä olisi "toinen nainen" niin hänet olisi jo mammojen taholta hiretty! :laugh:

Mutta naisethan vain niitä vamppeja on, ei miehissä oo koskaan mitään vikaa!

Juu, kyllä näitä valitettavasti tapahtuu. Ja tiedän että olen inhottava ihminen. Enkä hae oikeutusta vaan keinoa lopettaa tämä vehtaaminen! En todellakaan ole ylpeä itsestäni. :ashamed:

Se loppuu jos haluat sen loppuvan.

Mielestäni ei omaa miestäsi juurikaan rakasta jos voit toistuvasta häntä loukata tietäen että ennemmin tai myöhemmin jäät kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Se loppuu jos haluat sen loppuvan.

Mielestäni ei omaa miestäsi juurikaan rakasta jos voit toistuvasta häntä loukata tietäen että ennemmin tai myöhemmin jäät kiinni.

Niin. Olet varmaankin oikeassa. Meillä on mennyt tässä enemmän ja vähemmän huonosti, silloin kun olen tämän toisen kanssa jotain tehnyt niin juuri silloin meillä on mennyt erityisen huonosti. Tuskin kukaan hyvässä suhteessa pettäisikään.

Totta. Tosin ehkä itseään ei osaa rinnaastaa niin pitkälle miehen osaan, että mies kaveri vehtaisi oman vaimon kanssa :/

Tapahtunut mitä tapahtunut ja sitä ei enää pois saa. Mutta jos haluat avioliittoasi jatkaa, on nyt syytä unohtaa vehtaamiset ja keskittyä omaan mieheen. Sinun pahaa oloasi ei toiselle kertominen varmaan vähennä ja miehesi järkytys voisi olla tuhoisa perheelle. Mieti mikä on oikeasti tärkeää. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vuosia sitten saman kokenut:
Tapahtunut mitä tapahtunut ja sitä ei enää pois saa. Mutta jos haluat avioliittoasi jatkaa, on nyt syytä unohtaa vehtaamiset ja keskittyä omaan mieheen. Sinun pahaa oloasi ei toiselle kertominen varmaan vähennä ja miehesi järkytys voisi olla tuhoisa perheelle. Mieti mikä on oikeasti tärkeää. Tsemppiä!

Kuinka itse selvisit? Kerroitko?

Niinpä. Mitäs rehellisyydestä, luotettavuudesta ja uskollisuudesta, kun krooniset pettäjät ovat keksineet vuosisadan tehokkaimman itsepuolustuksen tekojensa salailulle. "Mehän vaan suojelemme petettyä." Just.

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Alkuperäinen kirjoittaja på riktigt?!?:

Pakko nyt kommentoida, että herää tämän päivän maailmaan. Tapahtuu ja paljon!!!En hyväksy, en, mutta kerrasta en perhettä rikkois, toinen on jo juttu sikseen.

Pakko nyt kommentoida, että herää säkin. Mun lähipiiri elää ilmeisen nössöelämää. Elämässä kyllä tapahtuu vakaviakin asioita ja parisuhdekriisejä, mutta että naidaan kaverin miehen kanssa niin ei. Tarkoitan, että meitä "taviksia" on ihan oikeasti olemassa.

Nyt voitte sanoa, että koko kaveripiiri nussii mun seläntakana :D Kaikkihan on mahdollista, mutta aika epätodennäköistä. Sitä paitsi sitä aina oikeastaan tietää missä toinen osapuoli on.

Alkuperäinen kirjoittaja haistakaa pettäjät..:

Niinpä. Mitäs rehellisyydestä, luotettavuudesta ja uskollisuudesta, kun krooniset pettäjät ovat keksineet vuosisadan tehokkaimman itsepuolustuksen tekojensa salailulle. "Mehän vaan suojelemme petettyä." Just.

Juuri näin.

Yhteistyössä