nyt on ostettu se pandora-rannekoru ja ensimmäinen riipus siihen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen

Vieras
kallista on, mutta kauniista maksaa mielellään. kaverilla on toisesta, halvemmasta sarjasta rannekoru johon saa kerättyä riipuksia mutta minusta ne ovat vähän... teinimäisiä. mauttomia. jotenkin... ehkä siksi, etten halua tuollaisia isoja eiffeltorneja ja koristossuja ranteeseeni killumaan :D !

nelisenkymppiä... kaveri maksoi omastaan parikymppiä tai alle, mutta kuten jo sanoin pidän pandorasta enemmän . sellaiset ihan pienet lastenvaunut nyt keikkuvat ranteessani :)

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
kallista on, mutta kauniista maksaa mielellään. kaverilla on toisesta, halvemmasta sarjasta rannekoru johon saa kerättyä riipuksia mutta minusta ne ovat vähän... teinimäisiä. mauttomia. jotenkin... ehkä siksi, etten halua tuollaisia isoja eiffeltorneja ja koristossuja ranteeseeni killumaan :D !

minkälaisen riipuksen ostit?
Minä sain mieheltä pandoran viime jouluna lahjaksi ja jo mukavasti 6 helmeä siinä. Kivan arvokas koru sitten joskus kun on ihan täynnä..

kiitos tiedosta eli molemmat näköjään samaa hintaluokaa, hankalaa valita kumman nyt ottaisin. En pidä itsekään mistään lastenvaunuista yms muista emalipintaisista tms, mutta onneks Pandorassa ja Thomas sabossa on muutakin valinnanvaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiitos tiedosta eli molemmat näköjään samaa hintaluokaa, hankalaa valita kumman nyt ottaisin. En pidä itsekään mistään lastenvaunuista yms muista emalipintaisista tms, mutta onneks Pandorassa ja Thomas sabossa on muutakin valinnanvaraa.

Pandorassa on ihania ne korukivelliset helmet... ja tietenkin kultaiset helmet joita voi sekoittaa nätisti hopean kanssa. Haaveilen seuraavana sellaisesta murano-lasihelmestä.

Alkuperäinen kirjoittaja MeeriAnna:
Mä en oikein tykkää noista muotijutuista, kuten nominationista ja nyt tuosta pandorasta, joita sitten on joka toisella kädessä.

No onhan Kalevalakorukin sellainen joka roikkuu joka toisella kaulassa... Mutta makunsa tietysti kullakin. Minun mielestäni Pandorasta saa todella näyttävän ja persoonallisen niin halutessaan. Ei roiku tasan tarkkaan prikulleen samanlaista kenenkään toisen ranteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hihei:
Eiffel-torni on lapsellinen, mutta lastenvaunut ei?

Te ootte hassuja.

Juu samaa mietin täällä. Itse en kyl roikottais ranteessa kumpaakaa, mutta vähän mieluummin Eiffelin.

ne vaunut ovat pienet, ja ikäänkuin korun sisässä... eiffeltorni jäisi heilumaan ulkopuolelle ja sitä paitsi : en ole käynyt pariisissa mutta lapsi löytyy :D

Yhteistyössä