nyt on mullakin (kauheen tàrkee... )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma italiana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23538698]mä meen uloskin, ne on kätevät kun vie roskat tai hakee postin :D
(omakotitalo, ei naapureita näköetäisyydellä) :laugh:[/QUOTE]

roskapussin ulosvientiokenkinà on puukengàt. ostin ne talvella sisàkengiksi mutta pitàà kauheeta kolinaa, huh

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23538697:
Ihanaa, sä et olekaan aina niin chic ja täydellinen :whistle:

ja ajattele ettà ostin vielà kahdet muutkin popot kaikke muuta kuin piikkikorkoiset. meillà on huomenna 30 C (onkse se helle vai mikà? )

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23538697:
Ihanaa, sä et olekaan aina niin chic ja täydellinen :whistle:

ai niin kerran tààllà tòissà kàytin rumia sanoja ja pyytelin anteeksi. mulle sanottiin, ei se mitààn, se tekee sinusta enemmàn ihmismàisen. hihhiiiiii

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana";23538724]ei croksit olekaan kengàt. mulle jài niin ihanasti mieleen kun pari vuotta sitten joku mààritteli ne vaaleanpunaisiksi muovisàmpylòiksi. mà aloin pehmetà ajatukselle[/QUOTE] Ilmankos mein koiranpentu himoitsee niitä- jos ne kerta on [COLOR="magenta:
sämpylät[/COLOR].
Lapsilla on, minä en vielä niin pehmeä olekaan että moiset voileivät jalassa kävelisin.

Mutta tännekin tuli kevät- mä kaivoin puukengät naftaliinsita ja nyt mennä kolistelen n iillä jokapaikkaan! :D

[QUOTE="Mamma italiana";23538724]ei croksit olekaan kengàt. mulle jài niin ihanasti mieleen kun pari vuotta sitten joku mààritteli ne vaaleanpunaisiksi muovisàmpylòiksi. mà aloin pehmetà ajatukselle[/QUOTE]

haha :DD joo mulla on kans moiset feikki croksit,käytin niitä töissä palvelutalossa.. hyi minä ! :whistle:

Mulla oli sellaiset vielä viime kesänä työkenkinä. Ilmastointikin pelasi. Ja pito oli parempi kuin normiturvakengissä peltikatolla.

Mutta mutta, astuinpa sitten pari kertaa ilmanvaihtokanavaputken reunasta törröttävään "oppipoikaan", mikä sitten pari kertaa tunkeutui jalan läpi. Siitä lähtien käytin taas tavallisia turvapopoja töissä.
Mutta nuo feikkicrocksit on kyllä olleet muutoin työkenkinä (sisätyössä) aivan mahtavat.

Yhteistyössä