M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23538697:Ihanaa, sä et olekaan aina niin chic ja täydellinen![]()
heh,mä en ees osais käyttää kenkiä sisällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23538697:Ihanaa, sä et olekaan aina niin chic ja täydellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana";23538724]ei croksit olekaan kengàt. mulle jài niin ihanasti mieleen kun pari vuotta sitten joku mààritteli ne vaaleanpunaisiksi muovisàmpylòiksi. mà aloin pehmetà ajatukselle[/QUOTE] Ilmankos mein koiranpentu himoitsee niitä- jos ne kerta on [COLOR="magenta:sämpylät[/COLOR].
Lapsilla on, minä en vielä niin pehmeä olekaan että moiset voileivät jalassa kävelisin.
Mutta tännekin tuli kevät- mä kaivoin puukengät naftaliinsita ja nyt mennä kolistelen n iillä jokapaikkaan!![]()
hahaD joo mulla on kans moiset feikki croksit,käytin niitä töissä palvelutalossa.. hyi minä !
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23538770:Wannabeteini versiot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23538770:Wannabeteini versiot![]()
oli itseasiassa,ei tullu kuuma jaloille ja olivat kevyet kun koko päivän piti seistä ja juosta paikkaan =)
Mulla on oranssitVoisin esittää naamiaisissa Iines Ankkaa. Feikit toki.