Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tuuppas junalla tänne 'maalle' joku vkl, niin katsotaan.Maksaa 5,50e.(kait)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä::wave: Toivotaan että kaikki menee hyvin ja varmasti meneekin. Valitettavasti olet menossa väärään suuntaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tuuppas junalla tänne 'maalle' joku vkl, niin katsotaan.Maksaa 5,50e.(kait)
vai et maalle![]()
yritän mä jouluksi kotiin takaisin ellei tule parempia tarjouksia miten sen vietän :saint:
taitaa siis meidän näkeminen jäädä jos sulla ei oo aikaa to-su![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä::wave: Toivotaan että kaikki menee hyvin ja varmasti meneekin. Valitettavasti olet menossa väärään suuntaan |O
juu ainou :| mut joskus viel sinnekkinpäin!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä saan istua mukavasti auton takapenkillä, lähdetään torstaina yhden jälkeen ajelemaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kivaa, tullaan BR:n kanssa junalle vastaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä saan istua mukavasti auton takapenkillä, lähdetään torstaina yhden jälkeen ajelemaan
mulla on lento perillä ke-to yönä (to puolella) klo1 :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kivaa, tullaan BR:n kanssa junalle vastaan
![]()
mahtava juttu, kumman vieressä saan nukkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä saan istua mukavasti auton takapenkillä, lähdetään torstaina yhden jälkeen ajelemaan
mulla on lento perillä ke-to yönä (to puolella) klo1 :headwall:
No nukut sitten kunnon unet, että jaksat esitellä meille OnnelaaKaverille tänään vasta sanoin, että olis tuollaiset suunnitelmat eikä hän pistäny pahakseen. Miehensä saa luvan tehdä niin kuin me halutaan
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kivaa, tullaan BR:n kanssa junalle vastaan
![]()
mahtava juttu, kumman vieressä saan nukkua![]()
Molempien tietenkin, eli pääset meidän väliinEttei tule kumpikaan mustasukkaiseksi
![]()