L
"Liisa"
Vieras
Kun tuntuu, että ei hetkenkään rauhaa aamuisin miehen kanssa. No, nyt lukko ovessa ja tekee hyvää parisuhteellekin. Lapset on meillä 6v ja 5v joten ei ole kyse mistään taaperoista 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, meillä ei ole itse asiassa edes ovea makkarissa. Me ei kyllä tosin kaivatakaan aamuisin rauhaa, sillä itse herään arkena klo 5 jälkeen ja viikonloppunakin kuopus herättää ennen kasia.
Enkä mä tiedä, että mitä sille lapselle pitäisi sitten tehdä, jos itse jää lukkojen taakse makkariin olemaan rauhassa? Huuteleeko äiti ovea ryskytävälle lapselle, että nyt ei saa häiritä, äiti ja isi on rauhassa ja aamupalaa saa sitten joskus myöhemmin, hus hiiteen?
Ei, meillä ei ole itse asiassa edes ovea makkarissa. Me ei kyllä tosin kaivatakaan aamuisin rauhaa, sillä itse herään arkena klo 5 jälkeen ja viikonloppunakin kuopus herättää ennen kasia.
Enkä mä tiedä, että mitä sille lapselle pitäisi sitten tehdä, jos itse jää lukkojen taakse makkariin olemaan rauhassa? Huuteleeko äiti ovea ryskytävälle lapselle, että nyt ei saa häiritä, äiti ja isi on rauhassa ja aamupalaa saa sitten joskus myöhemmin, hus hiiteen?
6v ja 5v on hei LAPSIA!!! Miksi ne ei saa aamulla tulla isin ja äitin luo?? Entä jos niillä on ollu huono yö ja ne haluis lohdutusta? Mutta hei, kyllä se isin ja äitin aamupano on paljon tärkeempää... härregyyd!
Kyllä hellyyttä lapset saavat, vaikka me 20 min siellä huoneessa keskenään ollaankin. Ei se 20min ole varmaan pois lasten lapsuudestate olette huvittavia
Ei joudu lapset aikuistumaan liian aikaisin.