Nyt on lukko makuuhuoneen ovessa! Onkos muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liisa"

Vieras
Kun tuntuu, että ei hetkenkään rauhaa aamuisin miehen kanssa. No, nyt lukko ovessa ja tekee hyvää parisuhteellekin. Lapset on meillä 6v ja 5v joten ei ole kyse mistään taaperoista :)

Ei, meillä ei ole itse asiassa edes ovea makkarissa. Me ei kyllä tosin kaivatakaan aamuisin rauhaa, sillä itse herään arkena klo 5 jälkeen ja viikonloppunakin kuopus herättää ennen kasia.

Enkä mä tiedä, että mitä sille lapselle pitäisi sitten tehdä, jos itse jää lukkojen taakse makkariin olemaan rauhassa? Huuteleeko äiti ovea ryskytävälle lapselle, että nyt ei saa häiritä, äiti ja isi on rauhassa ja aamupalaa saa sitten joskus myöhemmin, hus hiiteen?

Ei, meillä ei ole itse asiassa edes ovea makkarissa. Me ei kyllä tosin kaivatakaan aamuisin rauhaa, sillä itse herään arkena klo 5 jälkeen ja viikonloppunakin kuopus herättää ennen kasia.

Enkä mä tiedä, että mitä sille lapselle pitäisi sitten tehdä, jos itse jää lukkojen taakse makkariin olemaan rauhassa? Huuteleeko äiti ovea ryskytävälle lapselle, että nyt ei saa häiritä, äiti ja isi on rauhassa ja aamupalaa saa sitten joskus myöhemmin, hus hiiteen?

no, kyllä nyt 6v ja 5v pitää jo ihan itse tajuta jättää äiti ja isä hetkeksi rauhaan jos ovi on kiinni ja lokossa. Tuskin siellä ryskyttävät. Eri asia jos kyse taaperoista.

Meillä nyt on ovi... mutta kaikkeen muuhun täysi peesi.. Kyllä on kurjaa jos nykyään lapset pitää lukita aamulla "ulos". Minusta mikään ei ole niin ihanaa kun unenpöpperöinen lapsi joka käpertyy aamulla kainaloon supisemaan kivoja asioita :) Ei ne enää murkkuiässä kattokkaan äitin ja isin makkarin suuntaan niin miksi se aikuistuminen pitää alottaa jo ennen kouluikää :(

[QUOTE="Minna";23285813]no, kyllä nyt 6v ja 5v pitää jo ihan itse tajuta jättää äiti ja isä hetkeksi rauhaan jos ovi on kiinni ja lokossa. Tuskin siellä ryskyttävät. Eri asia jos kyse taaperoista.[/QUOTE]

6v ja 5v on hei LAPSIA!!! Miksi ne ei saa aamulla tulla isin ja äitin luo?? Entä jos niillä on ollu huono yö ja ne haluis lohdutusta? Mutta hei, kyllä se isin ja äitin aamupano on paljon tärkeempää... härregyyd!

[QUOTE="Minna";23285813]no, kyllä nyt 6v ja 5v pitää jo ihan itse tajuta jättää äiti ja isä hetkeksi rauhaan jos ovi on kiinni ja lokossa. Tuskin siellä ryskyttävät. Eri asia jos kyse taaperoista.[/QUOTE]

Ei tartte pienten lasten tajuta tuollaisia asioita. Eri asia 5. ja 6. luokkalaiset!

[QUOTE="memmu";23285817]Meillä nyt on ovi... mutta kaikkeen muuhun täysi peesi.. Kyllä on kurjaa jos nykyään lapset pitää lukita aamulla "ulos". Minusta mikään ei ole niin ihanaa kun unenpöpperöinen lapsi joka käpertyy aamulla kainaloon supisemaan kivoja asioita :) Ei ne enää murkkuiässä kattokkaan äitin ja isin makkarin suuntaan niin miksi se aikuistuminen pitää alottaa jo ennen kouluikää :([/QUOTE]

Kyllä hellyyttä lapset saavat, vaikka me 20 min siellä huoneessa keskenään ollaankin. Ei se 20min ole varmaan pois lasten lapsuudesta :D te olette huvittavia :D Ei joudu lapset aikuistumaan liian aikaisin.

Ei ole lukkoa, mutta tarpeen olisi ollut. Ollaan välillä varmistettu ovi laittamalla tuolin selkänoja ovenkahvan alle, jolloin ovea ei saa avattua. Ei ole kivaa, jos lapsi törmää huonolla hetkellä makkariin. Kyllä meillä vielä 13-14-vuotiaatkin pistäytyvät välillä vanhempien makuuhuoneeessa. Kaikista parasta oli, kun kerran keskellä päivää naapurin ruova ilmestyi makuuhuoneeseemme. Onneksi oltiin vain lepäilemässä.

Kyllä hellyyttä lapset saavat, vaikka me 20 min siellä huoneessa keskenään ollaankin. Ei se 20min ole varmaan pois lasten lapsuudesta :D te olette huvittavia :D Ei joudu lapset aikuistumaan liian aikaisin.

Miksei sitä panoaikaa voi sitten ottaa illasta... monesti meillä ainakin lapsilla on paljon juttuja mitä halutaan heti kertoa vanhemmille... ehkä toi sun mielestä on normaalia, musta ei... Hyväksytkö sinä sitten sen että murkkuiässä lapset vaativat omaan huoneeseen lukon kun tyttö/poikaystävä tulee kylään? Eihän se ole teiltä pois jos ovat 20min lukkojen takana!!!

Meillä osaa 6v ja 5v tehdä itse aamiaistakin ja katselevat piirrettyjä. Antavat meidän vanhempien nukkua ja kun ovi on kiinni niin eivät tule sinne. Ihan kiva on kyllä lukko, koska joskus toki voivat pamahtaa huonolla hetkellä sisään. En yhtään ihmettele, että palstalaisten parisuhde huonosti jos ei koskaan yhteisiä hellyyden hetkiä miehen kanssa rauhassa! Ne on tosi tärkeitä myös!

[QUOTE="just";23285859]Miksei sitä panoaikaa voi sitten ottaa illasta... monesti meillä ainakin lapsilla on paljon juttuja mitä halutaan heti kertoa vanhemmille... ehkä toi sun mielestä on normaalia, musta ei... Hyväksytkö sinä sitten sen että murkkuiässä lapset vaativat omaan huoneeseen lukon kun tyttö/poikaystävä tulee kylään? Eihän se ole teiltä pois jos ovat 20min lukkojen takana!!![/QUOTE]

voi sitä ottaa illasta ja sitä voi ottaa aamusta. Minusta tämä on ihan normaalia! Oli minullakin teini-iässä lukko ovessa ja seksiä harrastin 18v. hei haloo!!! Kyllä se on ihan muussa kiinni kuin lukossa. Siellä pään sisällä.

[QUOTE="just";23285859]Miksei sitä panoaikaa voi sitten ottaa illasta... monesti meillä ainakin lapsilla on paljon juttuja mitä halutaan heti kertoa vanhemmille... ehkä toi sun mielestä on normaalia, musta ei... Hyväksytkö sinä sitten sen että murkkuiässä lapset vaativat omaan huoneeseen lukon kun tyttö/poikaystävä tulee kylään? Eihän se ole teiltä pois jos ovat 20min lukkojen takana!!![/QUOTE]
Ilta on kyllä usein lapsiperheessä aktiivisinta aikaa. Ja sitten kun saa lapset nukkumaan, ei välttämättä enää jaksakaan. Mielestäni on hyvä, jos lastenhuoneissakin on lukkko. Lapsillakin on välillä tarvetta yksityisyyteen ilman kiusaavia pikkusisaruksia tai muita häiriötekijöitä.

Mistä näitä sikiää?? :D Tää palsta on kyllä täynnä feikki ihmisiä jotka tulee haukkuun ja arvosteleen muita, muka oma elämä on niin täydellistä ja ihanaa.. ARHG!!! idioooootit!

Mä en kyllä selviäis jos ei olis OVEA edes makkarissa, eihän ikinä vois olla ns. "lähekkäin" kun sais pelätä et lapset kuulee sen, tai yöllä näkee meidät puuhissa kun käy vessassa tms. Olis vaivaannuttavaa.

Olishan se lukko kiva mutta ajatus siitä että lapsi koputtelee oventakana ja ihmettelee miks ovi on lukossa just sillä hetkellä kun ollaan panemassa niin ei hyvältä kuulosta. Meillä seksiä harrastetaan sillon kun lapset varmasti nukkuu vaikka se vähän hankalaa onkin kun aina ei enää illalla pahemmin jaksais mut se on pienempi paha kuin se että lapsen tarvii ihmetellä lukon takana olevia vanhempia.

Olisin todella huolissani ja miettisin pääni puhki, missä vika , joa 5 tai 6 vuotiaani "tajuaisi" jättää meidät vanhemmat "hetkeksi rauhaan"...

[QUOTE="hmm";23286011]Mä en kyllä selviäis jos ei olis OVEA edes makkarissa, eihän ikinä vois olla ns. "lähekkäin" kun sais pelätä et lapset kuulee sen, tai yöllä näkee meidät puuhissa kun käy vessassa tms. Olis vaivaannuttavaa.[/QUOTE]

Ei onneksi ole niin pieni talo, että toiseen päähän kämppää kuuluis, eikä lapset vessareissuillaan makkariin näe tai kuule.

[QUOTE="hmm";23286011]Mä en kyllä selviäis jos ei olis OVEA edes makkarissa, eihän ikinä vois olla ns. "lähekkäin" kun sais pelätä et lapset kuulee sen, tai yöllä näkee meidät puuhissa kun käy vessassa tms. Olis vaivaannuttavaa.[/QUOTE]

Niin ja ihan sujuvasti oltiin "lähekkäin" eilen ja toissa iltanakin:)

Yhteistyössä