Nyt on kuvaa koirasta rattaissa

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Eikä... sä oikeasti hommasit nuo? :D

Näyttelyissä nuo on varmasti varsin kätevät :)
No joo joo hommasin näyttelyitä ajatellen, mut tänään oltiin kylillä kävellen liikkeellä ja kun tolla Pumpulilla oli trimmaus, niin otettiin sit rattaat messiin, ku käveltiin useempi tunti noita Rauman katuja, eikä toi penikka olis jaksanu, enkä mä nyt koiraa kanna ku sil on rattaatki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

No joo joo hommasin näyttelyitä ajatellen, mut tänään oltiin kylillä kävellen liikkeellä ja kun tolla Pumpulilla oli trimmaus, niin otettiin sit rattaat messiin, ku käveltiin useempi tunti noita Rauman katuja, eikä toi penikka olis jaksanu, enkä mä nyt koiraa kanna ku sil on rattaatki :D
Lisää vettä myllyyn :D

Juh, kyl noi varmasti on kätsyt mutta niin...hassut. :D

Borkku
Niin nämä rattaat on hankittu ihan ajatellen näyttelyitä jollon pieni koira voi olla niissä, no huomattavasti kätsympää mun mielestä on laittaa koira rattaisiin ja työntää niitä ku kantaa sitä koiraa boksissa tai taluttaa koiraa ja kantaa boksia siellä näyttelyissä.

Tänään kyllä noi oli mukana ja koira (12vk ikänen pentu) huilas niissä välillä ku oltiin reissussa melkeen 3h kävellen.

Kyllä toi ihan liikkuu jaloillaan ja vikkelään liikkuuki :D

Mä näin tuommosia joskus kaupan ylähyllyllä ja ajattelin että ihan tosissaanko joku noita ostaa ja pokkanaamalla niitä työntelee pitkin katuja. Näköjään. Miksi normaalisti liikunnasta pitää tehdä niin vaikeaa?

Borkku

Lisää vettä myllyyn :D

Juh, kyl noi varmasti on kätsyt mutta niin...hassut. :D
Mut siellä se likka veti unet välillä kaikessa rauhassa ja sit taas pystyyn ja menoks :D

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mä näin tuommosia joskus kaupan ylähyllyllä ja ajattelin että ihan tosissaanko joku noita ostaa ja pokkanaamalla niitä työntelee pitkin katuja. Näköjään. Miksi normaalisti liikunnasta pitää tehdä niin vaikeaa?
Et tainnu lukee ylempää.

Noita on muuten todella paljon näyttelyissä käytössä

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Et tainnu lukee ylempää.

Noita on muuten todella paljon näyttelyissä käytössä
Luin luin mut sähän just kirjotit et olit niiden kanssa muuallakin.

Yhteistyössä