Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Tuntuu kyllä aika hassulta, että noilla viikoilla vielä kääntyy perätilaan. Tuntuuko susta itestä siltä, että vauva on perätilassa? Mulla kun tarpeeksi alas oli tuo esikoinen laskeutunut niin luulivat, että oli perätilassa kun oli niin hyvin siellä lantioluiden välissä, etteivät onnettomat osanneetkaan arvata, eivätkä saaneet tunnusteltua sitä. Vaikka mä sanoin, että kyllä se siellä on pää alaspäin niin eivät meinanneet uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:Tekivät painoarvion samalla.Mietin vaan että jos ovat noin isoa vauvaa povanneet niin kumma ettei jo pelkän koon takia ole ehdotettu sektiota?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mua rupes matkalla kotiin pelottamaan synnytys jos eivät saakkaan käännettyä...musta ei oo synnyttää perätilassa olevaa.... :ashamed:
mun kaveri synnytti esikkonsa joka oli perätilassa ihan alakautta ja hienosti meni tokan lapsen kun sai ja oli raivotarjonta niin vaikeempi synnytys olikin tämä toka.
mulle vaan on povattu tollasta 5 kilosta ni ajatus jo sen normi synnyttämisestä tekee tuskaa saati sitte et se ois perätilassa...
no ei kai mun auta kun odottaa et pääsen sinne kättärille tarkistukseen...en vaan millää jaksais odottaa kun nyt jo hermoilen
Tossa tilanteessa hyppisin riemusta jos saa sektion!Vaikka yli kaiken vastustankin sektiota,se on kurja kokemus,mutta mieluummin se kun että repeet ite pahasti ja lapsi jää jumiin tai vammautuu ja joutuu hätäleikkaukseen. Tosi iso vauva tulossakoitahan pyytää josko saisit leikkauksen...
esikoinen oli 4475g ja kuulemma meni synnytys hyvin... mut jos ei saada käännettyy ni niin itsekäs oon että en rupee sitä pungertaa ulos vaan haluun leikkaukseen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä en ikinä antaisi kääntää lata perätilasta! siinä on todella iso riski istukan repeämiseen. enkä kyllä synnyttäisikään perätilassa olevaa lasta. mutta tämä on vain minun mielipide. ja muista että sinua ei saa pakottaa mihinkään mitä et halua!
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos sektioon päädytään ni eikös kuitenkin ukko pääse mukaan, vai??
ja jos teijät on leikattu ni kuinka hyvin ootte toipunu siitä??
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos sektioon päädytään ni eikös kuitenkin ukko pääse mukaan, vai??
wiivi, mä laitoin omat tarinani kahdesta perätilasta tonne "meidän" pinoon.
=)
sä saat sektion, jos vauva on perätilassa, ei ne pakota sua sitä synnyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mua rupes matkalla kotiin pelottamaan synnytys jos eivät saakkaan käännettyä...musta ei oo synnyttää perätilassa olevaa.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä:Mulla oli eka perätilassa, en suostunu kääntämisyrityksiin enkä synnyttämään perätilavauvaa vaikka pienehkö (kolmikiloinen) olikin. Sektion sain ja hyvin meni. Suht nopeasti toivuin. Nyt tämä toinenkin leikataan kesällä koska nyt huomattu että mulla rakenteissa vikaa eikä vauva mahtuisi ulos. Eli olipa hyvä etten lähtenyt ekaa synnyttämään jalat edellä, olisi nimittäin takuuvarmasti jäänyt päästään jumiin. =/
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos nyt päädytään sektioon ni tehäänkö se ennen laskettua vai vasta lasketun jälkeen??
anteeks nää mun kyssärit mut en oo aiemmin miettiny...
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Mullakin oli esikoinen perätilassa. Kääntämistä tieten voidaan yrittää ja se tehdäänkin aikas noilla viikoilla jotka sulla. Mutta se taas on sellainen, että se herkästi menee siihen, että sitä ei edes kokeilla kääntää, kun siinä on omat kommervinkkinsa. Kuitenkin toisilla se kääntäminen menee ihan hyvin, mutta etukäteen ei voi sanoa, että mitä tulee tapahtumaan.
Ja perätilassa olevan synnytin minäkin sektiolla, sain valita mitä teen, odottelin, että alkais alakautta syntymään, mutta sitten aika kului ja vauva kasvoi, niin päädyttiin sektioon.
Mutta, jos sulla on noilla viikoilla kääntynyt rt:sta, pt:aan, niin on se myös mahdollista vielä muljahtaa itsestään takaisinkin. Tosin hieman on epätodennäköisempää kuin se, että nyt on sitten jumahtanut perätilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:jos sektioon päädytään ni eikös kuitenkin ukko pääse mukaan, vai??