Nyt on karsee olo :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Nyt se sitten tytöllä alkoi maanantaina hoito, kahtena päivänä iloisesti jäi sinne, mutta tänä aamuna jäi itkemään perään. Samaa se teki kyllä silloinkin kun oli isänsä kanssa kotona ja minä lähdin töihin..... Kuinkahan monena aamuna sitä saa sydämensä särkeä?

Monesti lapset lakkaa itkemästä kun äiti tai isä poistuvat näköpiiristä.Siinä pitää vaan kovettaa itsensä, kun lähtee töihin tai mihin sitten meneekin ja jättää lapsen hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Monesti lapset lakkaa itkemästä kun äiti tai isä poistuvat näköpiiristä.Siinä pitää vaan kovettaa itsensä, kun lähtee töihin tai mihin sitten meneekin ja jättää lapsen hoitoon.

mutta ei aina. Lapset ovat yksilöitä, ja toisilla ottaa pidempään

No, käytiin hakemassa tyttö päivällä pois hoidosta ja ihan turhaan olin murehtinut. Itku oli lakannut just sillon kun olin hävinnyt näkyvistä ja päivä oli mennyt hienosti. Iloisena leikki kun mentiin hakemaan. =) Nyt on oikein hyvä fiilis, kyllä tämä tästä hoituu. :heart:

Yhteistyössä