Miten mulla on toisenlainen käsitys...Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?
Miten mulla on toisenlainen käsitys...Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?
kyllä 2003 vuonna määrättiin selkäkipuun raskaana ollessa vko 24.raskauden ja imetyksen jälkeen söin 3kk 4tbl pv kunnes löyty lääkäri joka puudutti selän tai jotain juuriblokadilla. nyt mennyt 5v kohta ilman kipuja! lääkkeeseen koukkuun. sairaalassa antoivat 2panacodia ja 1 sirdaludin ja voin sanoa että pelotti humala.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miten mulla on toisenlainen käsitys...Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?
Juu niin ne syöttää pancodia raskaana oleville. Mullekin sitä syöttivät, mutta ku sitten lopulta niitä olis pitäny syödä 4 tunnin välein jotta kivut pysyisivät poissa/siedettävinä niin vaihtoivat tramaliin. Kodeiini on pahempi koukuttaja kuin toi tramadoli.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu... panacod on tuttu lääke täälläki... lekuri kysy miulta että haluanko panacodia vaikko burana 800, sanoin jotta buranaa, koska panacod koukuttaa miut täysin...
se on aika pelottava lääke koska se tekee sen hyvän olon niin äkkiä... ja vierkkarit on kanssa helvetilliset...
ja panacodia SAA nykyään käyttää raskaanaollessa, sai jo vuonna 2006 ku mie tulin raskaaksi.
Mulle tuota määrättiin kun olin viimeisilläni. Mulle tuo ei auttanut edes siihen kipuun edes kuin puoleks tuntia!Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:Suomessakin on raportoitu tapaus, jossa imettävä äiti otti panacodin ja lapsi kuoli. Se lääke rentouttaa niin paljon, että voi salvata lapsen hengityksen. Joten imettäessä ei saa käyttää Panacodia, ellei pidä vähintään 12 tunnin taukoa imetyksessä, nää ohjeet sain sairaalasta noin 1,5kk sitten.
Lääkitys on AINA yksilöllistä.Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miten mulla on toisenlainen käsitys...Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?
Oiskohan ollut Panadoleja... =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan kuule sairaalassa niitä annettiin. Olin sen kivun takia siis 3pv sairaalassa. Buranaakin antoivat. Jollet usko ni kysy sieltä synnäriltä. Sitä mulle kuitenkin syötettiin!Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?