Nyt on jotain vinksallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Niin kyseessähän on lääke, jota monet narkomaanit käyttää juuri tuon kivan olon vuoksi.
Että en suosittele kys. lääkettä tavalliseen särkyyn ja migreeniin voi aivan hyvin kokeilla tavallista särkylääkettä tai sitten ottaa kunnon migreenilääkkeen eikä tuollaista panacod hommelia ollenkaan...
Kunnon migreenilääkkeestä vasta kiva olo tuleeki!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Kuinka teillä muilla kyseinen lääke vaikuttaa? Itse otin äsken toisen ja taas on hartioista alaspäin ihan "vetelä" tunne :whistle:
Otin joskus olkapän kipuun, vei terän pahimmalta kivulta, mut ei mulle mitään vetelää oloa tullu, hyvin pysty olla töissä ja koulussa.

sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
btw panacodeja ei saa käyttää raskaana!! joten mitenhän vieraalle on niitä määrätty?
Ihan kuule sairaalassa niitä annettiin. Olin sen kivun takia siis 3pv sairaalassa. Buranaakin antoivat. Jollet usko ni kysy sieltä synnäriltä. Sitä mulle kuitenkin syötettiin!
Oiskohan ollut Panadoleja... =)
Mä en ole ikinä huomannut panacodeja ottaessa mitään erityistä..
Kuule ei ollut panadoleja! Ihan kertoivat antaessaan että panacodeja on!

Mulle tulee noista panacodeista ihan kauheen väsyny ja jumittava olo. Yhen oon ottanu ja sen jälkeen en niitä enää ottanu, vaikka noita reseptejä on yritetty useempi kirjottaa. Musta ne on ihan kamalia, ei meinannu lastenhoidosta tulla mitään kun tuntu et nukahtaa jopa seisoalteen.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Oletko ennen käyttäny lääkkeitä, jossa on codeiinia?
Mies sanoi samaa kun jonkunaikaa söi Panacodia, etä olo oli tosi kiva, olis ollu kiva syödä niitä vaikka ei enää oikeastan tarvinnu.
siihen jää äkkiä tuohon panacodiin koukkuun. mulle kävi niin kun jouduin niitä jalkakipuun syömään melkein puoli vuotta, oli täyttä tuskaa päästä niistä eroon.

TS
Mä olen jonkinasteisessa kodeiinikoukussa just Panacodin takia :(
Selkäsairauden ja kipujen takia määrättiin reilu vuosi sitten, ja nykyisin kivun lisäksi otan joskus iltaisin ihan vaan sen ihanan tunteen takia :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja TS:
Mä olen jonkinasteisessa kodeiinikoukussa just Panacodin takia :(
Selkäsairauden ja kipujen takia määrättiin reilu vuosi sitten, ja nykyisin kivun lisäksi otan joskus iltaisin ihan vaan sen ihanan tunteen takia :( :(
Ihme että noinkin pitkäksi ajaksi ovat sulle panacodia antaneet. Mulle selkäkipuihin määrättiin tuota lyrikaa, just sen takia ettei kodeiinia tuu liikaa/riippuvaiseksi. No tosin lyrikakin koukuttaa, mutta koska on pirun kallis lääke ei niitä huvikseen voi syödä. Panacodia on niin halpaa että sitä voikin huviksi popsia, siis jos on koukussa siihen. :/

Teemu
Minulla leikattiin oikean käden pikkurillin keskiphalanxi, luu irrotettiin ja paikalle laitettiin kaksi K-piikkiä. Leikkauksen jälkeen olen toipunut Panacodin avulla, se on vienyt kivut pois, ainoa mitä nyt välillä tuntuu on, jos käsi osuu seinään, kun tikit vähän viellä arastaa.
Otan 500mg Panacodia illalla jotta en herää kipuun yöllä, ja päivällä syön 1-2 tablettia 500mg Paracetamolia.

Leikkaus tehtiin eilen, ja Panacodin ansiosta unohtelen joitain pieniä asioita.

vierailija
Oon panacodeja popsinut n. kerran viikossa yksi tai harvemmin. Ennen tuli hyvä rentoutunut olo, nyt olo on alkanut menemään niistä niin veteläksi että pelottaa. Tuntuu että pyörtyy seisovilleen ja ei jaksa pitää päätä ylhäällä. Ei enää codeja mulle, kiitos.

p@ula
Tuota noin: Kyllä niitä voi käyttää raskausaikana.
No ei varmasti pidä käyttää, vaikka joku sellaista hokisi jatkuvasti.

Minäkään en ole ikinä ottanut ensimmäistäkään nappulaa, kun ilmankin olen selvinnyt, vaikka olen migreenipotilas - ainakin papereilla.
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/oireita.html

Mut kokeile kurkumaa, sitä maustetta. Sillä lähtee kivut enkä tiedä haittavaikutuksista - ainakaan niitä ei ole ilmennyt minussa. Mullahan se tulee ruoasta ja juomista tulis kans, esim pepsi zerossa on sitä arominvahvennetta, en aio edes kokeilla. Joillekin tulee migreeni sisisestä väriaineesta, joten kartapa niitäkin.

Yhteistyössä