Nyt on jokainen muksu ripoteltu eri paikkoihin, ja haku kierros alkaa taas kohta

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Jokainen sit meni kuka minnekkii, ja kaikki tietyst eriaikaan.

kerkeen tässä ny vähä haukkaamaan jotain ja sit se on alotettava haki kierros :whistle:
tylsää ei ainakaa kerkee tulemaan!!

Ja kauhee ajoilla venkslaaminen tulee olemaan :o
yks menee aina 8.30,
toinen menee vaihellen 8.30 ja 10.10 välillä.
Kolmas haetaan sit vaihellen 7.30-8.50 välillä.

Pääsevätkii sit
yks 12.30
toinen vaihellen 11.30-13.30 välillä
kolmannen tulemisista ei ees viel mitää tietoa.

Tää mein erityinen esikoinen kun ei osaa vielkää kelloa yhtään, ja yksin pitäs sit selvityä oikeeseen aikaan pihalle ja taksiin, kun miä oon viemäs muita.
Joku herätyskello-hommahan se on tehtävä: kun tää kello soi, meet pihalle ja ootat autoa, ja muistat laittaa kotioven kunnolla kiinni.

Ja miä oon nyt ihan yksin :'(
mitä miä teen? kokoaja tuntuu et ihan kuin jotain puuttuis :whistle: :D

Tuo on tosi rasittavaa, mä olen viikon ajan kiittänyt luojaani että 2 vanhinta menee taksilla. Eilen pistin ekan matkaan, ootin vartin, vein toisen, tulin kotiin, ootin vartin ja pistin kolmannen matkaan, ootin vajana tunnin, hain yhden kotiin, ja parin tunnin päästä yks kotiutui, siitä puoli tuntia niin kolmas. Tuleepa kattottua hieman monta kertaa kelloa päivän aikana!

ja jos tuohon on vielä päälle lasten harrastuksiin kuskaaminen, niin johan on. Vierestä seurannu tuttavaperheen äitiä. Niillä on neljä lasta, joista yks erityislapsi. Kaikki neljä harrastaa ja tämä äitsykkä joutuu tekemään viikonloppuna itselleen päivälistan jonka mukaan kulkee, vie ja hakee koulusta, vie ja hakee harkoista, käy kaupassa, laittaa ruokaa, pyykkää jne. sitten se vielä pyörittää omaa firmaa siihen päälle, työntekijät sillä on, mutta hallinnointiasiat se hoitaa itte.

mä en ymmärrä kuinka se jaksaa :o

Yritän täs tutkia näit mein aikoja niin pitäis olla muutamana päivänä kahessa paikassa yhtäaikaa! Ja sit taas yhtenä päivänä kun on esikon laittanu matkaan, pienimmän vieny tarhaan, olis viel lähes 2h aikaa ennenkuin keskimmäisen koulu alkaa.
Tarha ja tää koulu on sit kuitekii nii lähekkäin.

Ens kävellää tarhaan kolmosen ja kakkosen kanssa. Kolmonen jää sinne, kakkosen kans kotii. Ollaa kotosalla 45min. ja sit kakkonen täytyy kävellen viedä kouluun, siihen tarhan lähelle ihan.
tuun yssin kotii. oon koton n. 1,5h ja lähen tarhaan hakeen kolmosta. Kakkonen pääsis tunnin päästä :headwall:
Ja esikko tulee sit varmaan joskus! Mein kotioven lukko on vähän jäykkä ja muutekii jotekii "hidas" että aina ei esikko sitä saa avattua :/

Tuleepa ainakii kuntoiltua kun kävelee ees taas vähä väliä :laugh:

Sit vaan esikko taksiin- homma. Kuitekii kun on erityistapaus, ihan täysin 100% ei aina voi luottaa siihen että osaa/muistaa hoitaa asiat niinkuin pitäis.
Mutta jospa nää sais täs rullaamaan pikkuhiljaa!
keskimmäisen hassut ajat kestää vaan sen 5 viikkoa, sit tulee "normaali" lukujärjestys ja ajat.

Huh!!
Ei mein muksuil oo "onneks" mitään semmosii harrastuksii.
Ainoastaan esikolla jatkuu terapia tässä kunhan nuo koulusta kotiin- ajat saahaan selville.
Eli terapia kuskaukset kyllä vielä tulee.

3 lasta, joista 2 on erityislapsia/erityisoppilaita.

Ja niien läksyt :o
Esikon kanssa niihin ainakii menee aikaa, kahtena ekana vuonna 2-3 tuntiakin hurahti ihan helposti läksyissä, ja niitä ei kuitekaa eka- ja tokaluokalla niin mahottomasti kerralla ollu :whistle:

Yhteistyössä