K
katkeruuttako.
Vieras
On kiusannut mua siitä asti kun erottiin nyt tulee 5.5v
viimeisen 2v aikana emme ole enää edes puhuneet keskenämme.
Kiusaamistapoja joita on tähän mennessä käytetty.
-Lapset tulevat luokseni talvella ilman asianmukaisia varusteita. Elatusmaksut ovat sen verran kovat että lapsilla ei ole minun luonani vaatteita.
Viikon vierailulla heille saattaa olla kassissa 1housut ja paita.
-Lasten noutaminen, en ole tainnut kertaakaan saada lapsia sovittuna ajankohtana vaan aina on saanut odotella 15min tuntiin, vaikka on ajankohta aina sovittu.
Myös lasten palauttamisen kanssa on ollut ongelmia kun äitiä ei tavoita 2h.
-Lapsille 6v ja 8v on valehdeltu meidän eron syistä, eli poikani kysyi minulta miksi sä isä lähdit toisen naisen matkaan.
-Poikani on myös kysynyt minun alkoholinkäytöstäni, joka on aina ollut normaalia vähäisempää.
-Minusta on myös tehty perättömiä ilmoituksia eri instansseihin.
-Lasten äiti saattaa vaihtaa lastensa puhelin nro:t yhtä-äkkiä siinä sitten odotellaan viikko tolkulla milloin joku soittaisi minulle.
-Lasten äiti on myös uhannut minua lähestymiskiellon hakemisella jos otan häneen yhteyttä, kun kysyin lapseni numeroa.
Mites teillä onko vastavia kokemuksia?
viimeisen 2v aikana emme ole enää edes puhuneet keskenämme.
Kiusaamistapoja joita on tähän mennessä käytetty.
-Lapset tulevat luokseni talvella ilman asianmukaisia varusteita. Elatusmaksut ovat sen verran kovat että lapsilla ei ole minun luonani vaatteita.
Viikon vierailulla heille saattaa olla kassissa 1housut ja paita.
-Lasten noutaminen, en ole tainnut kertaakaan saada lapsia sovittuna ajankohtana vaan aina on saanut odotella 15min tuntiin, vaikka on ajankohta aina sovittu.
Myös lasten palauttamisen kanssa on ollut ongelmia kun äitiä ei tavoita 2h.
-Lapsille 6v ja 8v on valehdeltu meidän eron syistä, eli poikani kysyi minulta miksi sä isä lähdit toisen naisen matkaan.
-Poikani on myös kysynyt minun alkoholinkäytöstäni, joka on aina ollut normaalia vähäisempää.
-Minusta on myös tehty perättömiä ilmoituksia eri instansseihin.
-Lasten äiti saattaa vaihtaa lastensa puhelin nro:t yhtä-äkkiä siinä sitten odotellaan viikko tolkulla milloin joku soittaisi minulle.
-Lasten äiti on myös uhannut minua lähestymiskiellon hakemisella jos otan häneen yhteyttä, kun kysyin lapseni numeroa.
Mites teillä onko vastavia kokemuksia?