Nyt on itku lähellä, sattuu niin että tekee mieli huutaa. Paljoko kipulääkettä (Panacod) saa syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole tullut luovuttaneeksi just tosta syystä, että riskit ihan liian kovia mulle hyötyyn nähden. Luulin muutes, että aloitus koskee poskiontelopunktiota.

Kannattaa ottaa vielä lisäksi buranaa 400-600mg x3/pvä, niin se Buustaa panacodin vaikutusta. Mulla ei esim panadoli auta nimeksikään, mut buranan kanssa otettuna auttaa huomattavasti enemmän ku pelkkä burana

Mä en ole tullut luovuttaneeksi just tosta syystä, että riskit ihan liian kovia mulle hyötyyn nähden. Luulin muutes, että aloitus koskee poskiontelopunktiota.

Mä en näe mitään sellaisia riskejä, jonka tiimoilta jättäisin luovuttamatta. 5 luovutuskertaa oli tarkoitus, mutta koska tämä on niin kivuliasta ja siksi elämää hankaloittavaa (vaikea pärjätä kotona lasten kanssa) niin se jää tähän kolmeen.

Olen ainoa tuntemani/tietämäni ihminen, joka on luovutuksesta näin kipeä ja toivoin joka kerta, että jos tällä kerralla en olisi kipeä. Mutta aina sitten olen kuitenkin ollut. Toisen kerran jälkeen punnitsin jo tarkkaan, lähdenkö tähän uudestaan. Mutta kun tekee tosissaan mieli auttaa ja koska toivo pienemmistä kivuista eli yllä, tein kolmannen luovutuksen.

Edelleen tekee mieli auttaa, mutta nyt se tuntuu liian rankalta. Olen mielestäni tehnyt hyvän työn, kun olen antanut kolmelle parille mahdollisuuden. Nyt on jonkun muun vuro :)

Mä olen hyötynyt rahallisesti muutaman satkun, mutta henkisesti paljon enemmän. Ja se henkinen puoli on mulle tärkeämpi.

Ja sorry...en tosiaan tullut ajatelleeksi, ettei ihan koko palsta tiedä luovutuksestani, vaikka olen siitä täällä jauhanut :D

Leikkauksen jälkeen söin panadolia ja buranaa molempia 3 kertaa päivässä yhden tapun, Buranaa tulehduskipulääkkeenä hyvä ainakin leikkauksen jälkeen. Ja mulla sairaalassa löaitettiin sellasiakin droppeja että nukuin tunnin sen jälkeen, leikkaus ei täydellisesti onnistunut ekalla kerralla että siinä välissä oli hirveät kivut. Et sinä itseäsi hengiltä saa vaikka molempia söisit paketillisen, höntti olo voi olla eli pillerihumala että tapua vaan kipujen mukaan nassuun.

[QUOTE="vieras";23853374]Leikkauksen jälkeen söin panadolia ja buranaa molempia 3 kertaa päivässä yhden tapun, Buranaa tulehduskipulääkkeenä hyvä ainakin leikkauksen jälkeen. Ja mulla sairaalassa löaitettiin sellasiakin droppeja että nukuin tunnin sen jälkeen, leikkaus ei täydellisesti onnistunut ekalla kerralla että siinä välissä oli hirveät kivut. Et sinä itseäsi hengiltä saa vaikka molempia söisit paketillisen, höntti olo voi olla eli pillerihumala että tapua vaan kipujen mukaan nassuun.[/QUOTE]

Provo?

Yhteistyössä