nyt on hyvät neuvot tarpeeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
meillä on reilu 4 kk tyttö joka on tähän mennessä ollut täysimetyksellä.
No lauantaina meillä on häät ja lasten olisi tarkotus mennä hoitoon.

Ongelman onkin nyt sitten että miten saisin tytön juomaan pullosta??nyt oon kokeillu kahta erilaista pullotuttia,imee kyllä mutta ei suostu syömään.

Mä en pahemmin käytä alkoholia ja oon kyllä varautunu siihen että imetän jos ei pullottelu onnistu.

Mutta olis ollu kiva viettää miehen kanssa aikaa kahestaan kun se on meillä harvinaista herkkua :/

Nyt hyviä vinkkejä miten onnistusin??

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
anna miehelle se pullo ja lapsi. joskus lapsi hermostuu kun luulee saavansa tissi (tiedostaa että on äidin sylissä ) ja saakin pulloa.

tätä pitää kokeilla,tyttö sai ihan hirveet raivarit kun annoinkin pulloa ja sit kelpas kyllä tissi.

Tuttia tyttö kyllä syö.

kyllä siihen menee yleensäa ikaa että se suostuu syömään. ainakin mun tytöillä ei ekalla kerralla suostunu edes maistaa. ja kannattaa myös kokeilla kun vauva on "tosi" nälkäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
kyllä siihen menee yleensäa ikaa että se suostuu syömään. ainakin mun tytöillä ei ekalla kerralla suostunu edes maistaa. ja kannattaa myös kokeilla kun vauva on "tosi" nälkäinen.

juu,pitää vaan sitkeesti yrittää.On tässä muutama päivä aikaa harjotella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Tuttia tyttö kyllä syö.

Sitten kannattaa kokeilla maidon tarjoamista esim tuttipullon korkista tai muusta pienestä lasista. Hörppyytys vai mikä se sana onkaan.

Tälläistä tuttipulloa moni kehuu:
17.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Tuttia tyttö kyllä syö.

Sitten kannattaa kokeilla maidon tarjoamista esim tuttipullon korkista tai muusta pienestä lasista. Hörppyytys vai mikä se sana onkaan.

Tälläistä tuttipulloa moni kehuu:
17.jpg

juu..meillä on noita (tai tyttö ei käytä niitä enää ) ja ne oli ainoot mistä alussa kolmonen suostu syömään.

Yhteistyössä