Nyt on hirveä tilanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spirit in a vacuum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

spirit in a vacuum

Vieras
Olen 25-vuotias opiskelija ja seurustelin erään miehen kanssa puolisen vuotta, kunnes totesin, että hän ei ole minua varten. Nyt kävi sitten niin, että olen hänelle raskaana, pillerit pettivät. Onko minulla velvollisuus mielestänne kertoa miehelle tästä ja siitä, vai teenkö vain abortin hiiskumatta mitään. En mielelläni olisi hänen kanssaan enää paljoa tekemisissä, sillä hänelle ero otti koville ja ahdisteli vielä jonkin aikaa sen jälkeenkin. Pelköön ongelmia siltä suunnalta, mutta toisaalta olisi varmasti hyvä infota asiasta.

Peesi edelliselle. Itse tein lapsen vastaavassa tilanteessa, ja suhde isään on hirveä. En olisi hiiskahtanutkaan jos olisin tiennyt että tulee menemään näin, vaikka olisinkin "kieltänyt" lapseltaan isän. Sekin olisi parempi kuin nykyinen tilanne. No meni vähän aiheesta ohi, mut en siis kertois...

Alkuperäinen kirjoittaja gj:
Peesi edelliselle. Itse tein lapsen vastaavassa tilanteessa, ja suhde isään on hirveä. En olisi hiiskahtanutkaan jos olisin tiennyt että tulee menemään näin, vaikka olisinkin "kieltänyt" lapseltaan isän. Sekin olisi parempi kuin nykyinen tilanne. No meni vähän aiheesta ohi, mut en siis kertois...

Siis peesi sille et tekisin abortin kaikessa hiljaisuudessa!

Alkuperäinen kirjoittaja new life:
Jos olet päättänyt murhata lapsen, ei ole mitään syytä piinata miestä kertomalla siitä hänelle. Jos pidät lapsen - tietysti pitää kertoa.

Siis sun mielestä äidillä on oikeus tappaa yhteinen lapsi isän siitä tietämättä.

No mä en kertois sille miehelle, mutta pitäisin lapsen. kertoisin lapselle sitten kun se on sen verran iso, että se voi päättää haluuko tapaa sitä ukkoa. Jos se siis on pelottava mies jotenkin.

Sä teet miten tahdot.

ÖÖÖ...tekisin ehkä abortin tällä järjellä ja kolmen äitinä..mutta mitä sinä teet ..PITÄÄ sinun päättää itse!