Nyt on helvetti, mä olen raskaana vkolla 26+2.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MustanaEiVoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MustanaEiVoi

Vieras
Mä en usko tätä!!!!!!

Tänään kävin lääkärissä kun kummastelin pakotusta (jotka siis kuulemma harjoitussupistuksia!! ) selässä ja ihmeellistä paineen tunnetta. Voihan vittu!!!!!

Taustaa. ritin aviomieheni kanssa lasta 11 vuotta. Luomuna ei kuulemma minkäänlaisia mahdollisuuksia, ivf hoidoilla 2 alkanutta raskautta jotka kesken ennen viikkoa 10.

Erohan se sitten tuli, mies ei jaksanut tällästä mahoa akkaa.
Minä sitten paneskelin semmosta kaiken kansan vihaamaa hullua, kun niin rikki,niin rikki.

JA NYT TÄMÄ!!! Kohtaloin ivaa, niin pahaa!!! 11 vuotta voi panna ilman mitään ja ei toivookaan ja sitten YKSI AINOA PANO! Ja ei, en käyttänyt ehkäisyä.

Ja vielä enemmän vituttaa että salaa mä haluan tämän lasen, vaikka vihaan monen muun tavoin hänen isää. Onneks ei ole vaihtoehtoja näin pitkällä. Kaipa se siitä.

Onnea kovasti:) Kaikella on tarkoituksensa ja varmaan hyväkin, ettei sun tartte enää tehdä mitään päätöksiä. Nyt sopeutumaan ajatukseen ja taustas huomioiden olen varma, että nautit pian raskaudestasi:)

Mun serkulle kävi aikalailla samalla tavalla... yritti pitkään miehensä kanssa, ei tulosta, lääkäri totesi ettei mahdollista ilman hoitoja. Ero tuli. Sitten alkoi seurustella uuden miehen kanssa ja hups, raskaana... no he ovat nykyisin naimisissa ja lapsiakin on kolme joten onnellisesti päättyi. :)

Voimia sulle tilanteeseen sopeutumiseen, kyllä se siitä iloksi muuttuu. :)

Voi kun oiskin valetta :/

Kyllä tää tästä, on vaan vielä ajatukset niin sekaisin. Onneksi on näin kova lapsen kaipuu.

Ja ei, en saa miestä enää takasin. se ei suostunu edes adoptioon aikanaan. Ja hän on jo uudelleen naimisissa ja esikoista odottavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mulla on monta kysymystä, mitä epäiletki et kysytään nyt.
-miten et huomannut olevasi raskaana?
-miksi menit sänkyyn ihmisen kanssa jota vihaat?

Kun sen ei pitänyt olla fyysiseti mahdollista. Kävi se mielessä, silleen ohimennen mutta äkkiä sen ajatuksen sitten hautasikin.
Ja miehen kanssa menin sänkyyn kamalassa kännissä. Olin just kuullu miehen saavan lapsen.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mulla on monta kysymystä, mitä epäiletki et kysytään nyt.
-miten et huomannut olevasi raskaana?
-miksi menit sänkyyn ihmisen kanssa jota vihaat?

Kun sen ei pitänyt olla fyysiseti mahdollista. Kävi se mielessä, silleen ohimennen mutta äkkiä sen ajatuksen sitten hautasikin.
Ja miehen kanssa menin sänkyyn kamalassa kännissä. Olin just kuullu miehen saavan lapsen.

Mikäs tilanne saa lääkärin sanomaan ettei raskaus ole "fyysisesti mahdollista"? Äkkiseltään ei mieleen tule juuri muuta kun kohdun puuttuminen. Ja siinä tilanteessa en ihan äkkiä usko että ois IVF:ää yritetty. Ja varsinkin jos on siirtoon asti päässy ja vielä kiinnittyminen tapahtu niin löytyy kyllä tarvittavat värkit ja vehkeet, joten tasan varmasti ei ole "fyysisesti mahdotonta". Ehkä epätodennäköstä, muttei tasan varmasti mahdotonta.

Joten omaa tyhmyyttä ettet käyttäny ehkäsyä. Ehkä ymmärrettävää tyhmyyttä, mutta silti.

Lapsella on kuitenkin oikeus tietää isänsä, sitä et voi häneltä riistää. Siksi kannattaa kertoa ko. miehelle ja vaikka sopia, ettei sinulla ole mitään vaateita häntä kohtaan, muttet aio estää lasta ottamasta häneen yhteyttä. Myös isyys on syytä vahvistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Lapsella on kuitenkin oikeus tietää isänsä, sitä et voi häneltä riistää. Siksi kannattaa kertoa ko. miehelle ja vaikka sopia, ettei sinulla ole mitään vaateita häntä kohtaan, muttet aio estää lasta ottamasta häneen yhteyttä. Myös isyys on syytä vahvistaa.

Mun mielestä jokainen saa päättää kohdallaan... niitä kun on sellaisiakin miehiä joista ei vaan isäksi ole. Kokemusta on, omasta isästäni...

Alkuperäinen kirjoittaja gg:

Aikuisella lapsella on oikeus, mutta alaikäisten kohdalla tuo ei pidä paikkaansa. Mä en tosiaan kertois, jos mies ihan deeku.

Yhteistyössä