Nyt on haastateltu *pyörittelee silmiään epäuskoisena*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Ei voi olla tällaista keittäjä hakijaa olemassa, eihän? *siis keittäjäksi kouluun*

Pitkälti toistakymmentä vuotta työkokemusta, sopivasti itsevarmuutta ja nöyryyttä, keittäjä-emäntä-huoltomies-kuorma-autokuski-siivooja-triathlonvalmentaja-
ravitsemusneuvoja (ravitsemusterapeutin koulutus kesken), perehtynyt erikoisruokavalioihin, tuntee steinerpedagogiikkaa, kasvisruokakokkauksen opettaja ja vaikka mitä!

Mikä mahtaa olla pielessä miehessä? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Se on mies. Ja sen putkiaivot. :D

*Sori*

:xmas:

Itsestään selvyyksiä. Ei muuta voi odottaakaan sellaiselta, jonka munat on kytketty rinnan, eikä sarjaan :kieh:

Mutta jokin on varmasti jäänyt huomaamatta, palkkakin oli sopiva :o ja sivari keittiöapuna ei pelottanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ei voi olla tällaista keittäjä hakijaa olemassa, eihän? *siis keittäjäksi kouluun*

Pitkälti toistakymmentä vuotta työkokemusta, sopivasti itsevarmuutta ja nöyryyttä, keittäjä-emäntä-huoltomies-kuorma-autokuski-siivooja-triathlonvalmentaja-
ravitsemusneuvoja (ravitsemusterapeutin koulutus kesken), perehtynyt erikoisruokavalioihin, tuntee steinerpedagogiikkaa, kasvisruokakokkauksen opettaja ja vaikka mitä!

Mikä mahtaa olla pielessä miehessä? :saint:



Siis nyt mä en tajua :-0

Miten niin pielessä? Liian hyvä ollakseen totta?
Voisiko joku selittää ja vääntää vaikka rautalangasta...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Se on mies. Ja sen putkiaivot. :D

*Sori*

:xmas:

Itsestään selvyyksiä. Ei muuta voi odottaakaan sellaiselta, jonka munat on kytketty rinnan, eikä sarjaan :kieh:

Mutta jokin on varmasti jäänyt huomaamatta, palkkakin oli sopiva :o ja sivari keittiöapuna ei pelottanut.

Kysyitkö sen rikosrekisteri jutun? :whistle:
Kuuluuko sitä kysyä, tekee kuitenkin lapsien lähellä töitä,, :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja -kiitos-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ei voi olla tällaista keittäjä hakijaa olemassa, eihän? *siis keittäjäksi kouluun*

Pitkälti toistakymmentä vuotta työkokemusta, sopivasti itsevarmuutta ja nöyryyttä, keittäjä-emäntä-huoltomies-kuorma-autokuski-siivooja-triathlonvalmentaja-
ravitsemusneuvoja (ravitsemusterapeutin koulutus kesken), perehtynyt erikoisruokavalioihin, tuntee steinerpedagogiikkaa, kasvisruokakokkauksen opettaja ja vaikka mitä!

Mikä mahtaa olla pielessä miehessä? :saint:



Siis nyt mä en tajua :-0

Miten niin pielessä? Liian hyvä ollakseen totta?
Voisiko joku selittää ja vääntää vaikka rautalangasta...?

Nimen omaan liian hyvä ollakseen totta. Nipistäkää joku minua, että herään tästä unesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Se on mies. Ja sen putkiaivot. :D

*Sori*

:xmas:

Itsestään selvyyksiä. Ei muuta voi odottaakaan sellaiselta, jonka munat on kytketty rinnan, eikä sarjaan :kieh:

Mutta jokin on varmasti jäänyt huomaamatta, palkkakin oli sopiva :o ja sivari keittiöapuna ei pelottanut.

Kysyitkö sen rikosrekisteri jutun? :whistle:
Kuuluuko sitä kysyä, tekee kuitenkin lapsien lähellä töitä,, :whistle:

Kuuluu tai, saa toimittaa rekisteriotteen ennen sopimuksen tekemistä. Ihan vain siksi.
 
Jotkut on parempia kuin toiset.. :o No, josko olisi tiukka rahan tarve. Velkaa ulosotossa. Tai isot elarit.

Et sitten hoksannut kysellä taustoja tai jotain muuta, tai sitten: mieti mitä vielä kysyisit, ja ota uudelleen haastatteluun, joihinkin paikkoihin käydään 2 tai 3 haastattelua, tarkoitan ihan näitä matalapalkka-aloja, en johtajatason hommia, joissa on kokonaan eri jutut.

Ja onhan siinä määräaika, koeaika ! Siinä ajassa näkee kyllä ja jos hälytyskellot kilisee, irtisano koeaikana. Eli laita koeaika, ja työsuhdee määräaikaiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-aa:
Jotkut on parempia kuin toiset.. :o No, josko olisi tiukka rahan tarve. Velkaa ulosotossa. Tai isot elarit.

Et sitten hoksannut kysellä taustoja tai jotain muuta, tai sitten: mieti mitä vielä kysyisit, ja ota uudelleen haastatteluun, joihinkin paikkoihin käydään 2 tai 3 haastattelua, tarkoitan ihan näitä matalapalkka-aloja, en johtajatason hommia, joissa on kokonaan eri jutut.

Ja onhan siinä määräaika, koeaika ! Siinä ajassa näkee kyllä ja jos hälytyskellot kilisee, irtisano koeaikana. Eli laita koeaika, ja työsuhdee määräaikaiseksi.

On koeaika, jos palkataan. Toinen vaihtoehto on omat eväät...

Kutsumustaan toteuttava ihminen kyseessä, siksi jaluaisi päästä "itseään toteuttamaan" pienehköön koulukeittiöön. Aika pelottavaa, vai mitä?

Ei onneksi fanaattisen oloinen, vaikka entinen triathlonisti onkin. Se homma vaatii fanaattisuutta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ei voi olla tällaista keittäjä hakijaa olemassa, eihän? *siis keittäjäksi kouluun*

Pitkälti toistakymmentä vuotta työkokemusta, sopivasti itsevarmuutta ja nöyryyttä, keittäjä-emäntä-huoltomies-kuorma-autokuski-siivooja-triathlonvalmentaja-
ravitsemusneuvoja (ravitsemusterapeutin koulutus kesken), perehtynyt erikoisruokavalioihin, tuntee steinerpedagogiikkaa, kasvisruokakokkauksen opettaja ja vaikka mitä!

Mikä mahtaa olla pielessä miehessä? :saint:

Kysyitkö, miksi noin pätevä ihminen ei ole töissä (vai onko)...
Pielessä tuossa on se, että tuo määrä kokemusta (siis sellaista, jonka voi laskea) tekee ihmisestä aika iäkkään...
Itsekin olen törmännyt alle kaksikymppisiin, joilla on jo 50:n vuoden työkokemus...

 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Ei voi olla tällaista keittäjä hakijaa olemassa, eihän? *siis keittäjäksi kouluun*

Pitkälti toistakymmentä vuotta työkokemusta, sopivasti itsevarmuutta ja nöyryyttä, keittäjä-emäntä-huoltomies-kuorma-autokuski-siivooja-triathlonvalmentaja-
ravitsemusneuvoja (ravitsemusterapeutin koulutus kesken), perehtynyt erikoisruokavalioihin, tuntee steinerpedagogiikkaa, kasvisruokakokkauksen opettaja ja vaikka mitä!

Mikä mahtaa olla pielessä miehessä? :saint:

Kysyitkö, miksi noin pätevä ihminen ei ole töissä (vai onko)...
Pielessä tuossa on se, että tuo määrä kokemusta (siis sellaista, jonka voi laskea) tekee ihmisestä aika iäkkään...
Itsekin olen törmännyt alle kaksikymppisiin, joilla on jo 50:n vuoden työkokemus...

No joo, yli 50 vuotias gubbe, eikä halunnut jatkaa edellistä pestiään liian "teollisen" tunnun vuoksi. Ehkäpä se on ihan ok sittenkin? :saint: :D
 

Yhteistyössä