Nyt ollaan sit erottu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ero:
Tietysti rakastan tätä lasta jonka isälleen jätin,käyn tapaamista ja hänen parastaan ajattelin.Adoptiolasta en aio tavata.

ok, mutta ymmärrätkö lapsiesi kannalta tätä katoamista heidän elämästään? osaatko asettua lapsen asemaan, jonka annoit pois? miltä hylkääminen on tuntunut? toivon, että sillä lapsellasi on nykyään rakastavat vanhemmat mutta päätöksesi on todella valtava tuon pienen ihmisen elämässä.

myös tämä, joka asuu nyt isällään kaipaa sinua varmasti joka päivä, joten käy tarpeeksi usein ja muista kertoa, että rakastat ja välität ja että lähtösi ja eronne ei johtunut hänestä.

En aio adoptiolasta tavata.Nykyistä aion n.2krt kk,sitten en tiedä jos uusi äitipuoli tulee mukaan kuvioihin.Onhan monet muutkin eronneet kuin minä ja silti haluavat uuden miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja ero:
En aio adoptiolasta tavata.Nykyistä aion n.2krt kk,sitten en tiedä jos uusi äitipuoli tulee mukaan kuvioihin.Onhan monet muutkin eronneet kuin minä ja silti haluavat uuden miehen.

on joo.minäkin olen eronnut,mutta päälimmäisenä minulla ei todellakaan ollut uuden miehen metsästys elättäjäksi,vaan omani ja varsinkin lasten elämän saaminen mahdollisimman tasapainoiseksi.

Yhteistyössä