Nyt ollaan sit erottu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ero:
Kyllä näin on eropaperit lähti tänään käräjäoikeuteen.Tapaamiset lapsen kanssa sit mietittävä uudestaan kun tulee uusi äitipuoli.Mieheni varmaan vielä toisen lapsen tekee.

miten äitipuolen kuvioihin tulo vaikuttaa sinun ja lapsesi tapaamisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ai tää onkin joku palstan vakiovalittaja.

Eikö tämä ole sulle tuttu tapaus? Juttua tulee tasaiseen tahtiin, tarina vaan muuttuu joka kerta vähän. Mutta valitusta,valitusta ja valitusta, sitä riittää.

Etkö itse valittaisi jos ero tulisi?

Olen hiukan seurannut sinun kirjoituksia ja voisin sanoa, että jos olisin sinun tilalla ja ottaisin eron, niin en TODELLAKAAN valittaisi. Tosin, en pystyisi lastakaan näin vaan jättämään, joten ei minusta olisikaan sinun rooliin...

No olen työttömänä en nyt pysty mitään opiskelemaan kun ex-mies ei auta tietokonejutuissa sitäkään vähää mitä ennen.Eli ihan uuden miehen hankinta joka elättäisi kun töitä ei ole.

No olen työttömänä en nyt pysty mitään opiskelemaan kun ex-mies ei auta tietokonejutuissa sitäkään vähää mitä ennen.Eli ihan uuden miehen hankinta joka elättäisi kun töitä ei ole.

Jokaisen miehen unelmanainen :D

No näinpäin oli helpompaa isällään työ.talo ja auto mulla ei mitään.

Sen takia olenkin hommannut itselleni koulutuksen, työpaikan, auton ja puolet talosta. Jotta olen oman elämän herra ja pystyn huolehtimaan lapsistani. Yksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Jep, oikea supersaalis!:D:D

mistä ajattelit tuollaisen miehen hankkia?

No mä ihan halusin että poika jää isälleen pitää isästään niin kovasti eli vaikka mulla olis ollut työpaikka,talo,koulutus ja auto olisi saanut jäädä isälleen.

mä myös nyt tajusin kuka olet eli annoit ensimmäisen lapsen aikanaan adoptioon ja et häntä tapaa etkä kaipaa tms.

rakastatko sä näitä lapsiasi? vaikutat tunnekylmältä kun tuosta noin vaan jätät ne aina kuin jonkun tavaran? nytkin kerrot vaan erosta ja mietit että uusi nainen ei jaksa lasta hoitaa kun lasta on vaikea syöttää, onko sun lasta ikävä??

sun kannattaisi hakea apua itsellesi eikä enää hankkia lapsia. sanon tämän siis hyvällä ja toivon, että sun loppuelämä sujuu paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

jep jep.
onko ap sen tulevan puolison oltava mies?täällä olisi vapaa työssä käyvä,hyvin toimeentuleva yh äiti keski-suomen likeltä.harkitsisitko edes??

Yhteistyössä