V
vieras
Vieras
Joku esitteli täällä viimeviikolla (?) tehneensä lempibodysta myssyjä lapselle. Sellainen "kaksihuippuinen" pipo. Voisko saada jotain linkkiä, mistä kaavat? Tai vähän mittoja, päänympärys on lähes 50cm 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:se olin minä joka esitteli...ja kaavat on itse piirretty mallia otin lindexin valmispiposta.
Leikkaat resorista 2x se alaosa ja ompele oiket puolet vastakkain alareuna, ompele kt-sauma. Leikkaa bodysta 2x vaikkapa se neliönmallinen osio ja ompele oikeat puolet vastakkain. merkitse pipo-osaan ja ala-osaan ke, kt ja sivumerkit ja kohdista, hurauta yhteen ja tikkaa päältä. Väliin voi laittaa vuorenkin, itse oon laittanut kaikkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Säästöön:Eikö olisi mukavampi säästää se lempparibody. Lapsen on sitten mukava aikuisena katsella vanhoja vaatteitaan ja kun saa omia lapsia, tulee vanhoista vaatteista rakkaita.
Itselläni on muutamia vauvavaatteita 70-luvulta. Äiti on niitä säästellyt ja nyt lapseni omi ne nukkeleikkeihin.
Ensimmäinen uimapukunikin on tallella ja ajattelin, että voisin sen ehkä laittaa lapsen päälle nyt kesällä, mutta en tiedä vielä kehtaanko kun muilla lapsilla on muumia ja kaikkea hienoa. se erottuisi massasta vähän liikaakin
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/index.html tuol on ku selaat tuosta keltaisesta nuolesta vasemalle.. sellainen vihreä pipo
Alkuperäinen kirjoittaja Säästöön:Eikö olisi mukavampi säästää se lempparibody. Lapsen on sitten mukava aikuisena katsella vanhoja vaatteitaan ja kun saa omia lapsia, tulee vanhoista vaatteista rakkaita.
Itselläni on muutamia vauvavaatteita 70-luvulta. Äiti on niitä säästellyt ja nyt lapseni omi ne nukkeleikkeihin.
Ensimmäinen uimapukunikin on tallella ja ajattelin, että voisin sen ehkä laittaa lapsen päälle nyt kesällä, mutta en tiedä vielä kehtaanko kun muilla lapsilla on muumia ja kaikkea hienoa. se erottuisi massasta vähän liikaakin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:http://www.ottobredesign.com/fi/kaavat/index.html tuol on ku selaat tuosta keltaisesta nuolesta vasemalle.. sellainen vihreä pipo
Kiitos =) ai se on ihan neliön mallinen? Luulin että siinä olis kaksi "sarvea".