Nyt olis vähän työhön liittyvää ongelmaa... Mielipiteitä tänk juu!

Elikkäs teen tällä hetkelle henkilökohtaisen avustajan hommia.
Suoraan kaupungin laskuun ja vuokratyöfirman kautta.
Oon viihtynyt hommassa aikas hyvin, ainoa miinuspuoli on työajat jotka on mitä ja milloin sattuu...

Nyt sitten vuokratyöfirmasta otti yhteyttä et kiinnostaisko mua vakipaikka aulatätinä (sitä hommaa mulle aiemmin jo suunniteltiin, mut sit ei järjestyny).
Sen takia otti siis yhteyttä, koska näkis sen minut siinä hommassa.

Ongelma on se että tuo duuni on Espoossa ja ite asun Helsingissä (jotkut saattaa tietää miten liikenne liikkuu välillä hki-espoo ruuhka-aikoina).

Ja lisäks mä tykkään mun avustettavista ja tuntuu et pettäsin ne jos vaihtaisin hommia...

Virka-aikainen vakityö olis kyllä näin perheellisenä aikas bueno homma!
Toki näitä avustajan hommiakin riittää hamaan tulevaisuuten, mut ne työajat ja viikkotunnit vaihtelee...

Mitä mää teen??
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Itse käyn Helsingistä Espoossa töissä, en pidä pahana. Se riippuu tietysti mitä kulkuneuvoja käytettävissä, juniin eivät ruuhkat vaikuta.
Asutaan pohjois-helsingistä, eli suoraan ei taida päästä kuin autolla.
Malmilta ainakin pääsee, kannattaa tarkistaa asia. Itse asun aika pohjoisessa ja bussilla kuljen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lopeta kokonaan työnteko ja mene sossuun.
Muuten ehdottomasti tekisin noin, mutta sit palstalaiset haukkus mua :'(
Niinpä... *erittäin syvä huokaus* Mutta sun alotukseen palatakseni, tiiätkö tee niinkuin sydän sanoo, ihan oikeasti. Olet taatusti olosuhteista huolimatta onnellisempi kun teet niinkuin susta parhaalta tuntuu. Järkisyyt täytyy tietenkin huomioida, mutta ei pelkästään. Tsemppiä ja usko pois, kaikki järjestyy ja menee hyvin kun teet niinkuin susta parhaalta (syystä tai toisesta) tuntuu!
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Malmilta ainakin pääsee, kannattaa tarkistaa asia. Itse asun aika pohjoisessa ja bussilla kuljen.
Kauan sulla menee työmatkoihin päivässä?
Aamulla menee n. 25 minuuttia ja iltapäivällä n. 45 minuuttia. Riippuu paljon päivästä. Heinäkuussa voi aamulla päästä jopa alle 20 minuuttiin! Kuljen Oulunkylästä Tapiolaan. Käytän ajan hyödyksi tai huviksi; ei minusta olisi ajamaan. Saatan torkahtaa, lukea tenttiin tai tehdä vaikka ristikoita, kuunnella musaa. Bussi ei joudu useinkaan suoranaisesti seisomaan ruuhkissa, mutta ihmisiä tulee ja lähtee enemmän, jolloin pysähdyksiä tulee runsaammin ja ne kestävät pitempään.
 

Yhteistyössä