Nyt olis uutta kuvaa ihossa :) *kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tosi kauniit :heart:

mulla on kanssa lasten nimet kaunokirjoituksella ja tarkoitus olisi kehystää ne jotenkin. en vaan tiedä miten... mutta on tässä vielä 10kg tiputettavana että saan ottaa tatskan palkkioksi että kerkeän mä vielä miettiä.
Mullakin oli ongelmia miettiä että mitä noiden nimien kanssa laittaa ja sit tehtiin tuollainen ku ei mikkää muu tuntunu hyvältä :D Ja tyytyväinen olen. Saat kyllä hienon palkkion painonpudotuksen kunniaksi =)
joo kun mä olen sitä tatskaa halunnut jo kauan... ja jos paino pysyy tiputettuna vuoden niin saan nakutella seuraavan kuvan :D
 
JanuLiitus
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tosi kauniit :heart:

mulla on kanssa lasten nimet kaunokirjoituksella ja tarkoitus olisi kehystää ne jotenkin. en vaan tiedä miten... mutta on tässä vielä 10kg tiputettavana että saan ottaa tatskan palkkioksi että kerkeän mä vielä miettiä.
Mullakin oli ongelmia miettiä että mitä noiden nimien kanssa laittaa ja sit tehtiin tuollainen ku ei mikkää muu tuntunu hyvältä :D Ja tyytyväinen olen. Saat kyllä hienon palkkion painonpudotuksen kunniaksi =)
joo kun mä olen sitä tatskaa halunnut jo kauan... ja jos paino pysyy tiputettuna vuoden niin saan nakutella seuraavan kuvan :D
:D Kyl se pysyy :p Tatskat on niin mukavia ja että pakko niitä on olla enemmän kuin yks ;)
 
vieras
Siis hetko.. miksi tolla JanuLiitoksen enkelillä on kahdet siivet? Nuo pienet, nahkaisen oloiset on kuin paholaisella ja sitten on tuollaiset isot kotkan siivet, jotka ovat aivan eriparia vielä? Ja tuo vauva näyttää kiinalaiselta ja pää on munan mallinen? Tarkoitukseni ei ole pahoittaa apn mieltä mutta jotenkin erikoiselta vaikuttaa nimenomaan tuo toteutus, ajatuksena kaunis. Se kuva missä oli sinisiä kukkia oli parmemin toteuttu, ei tosin muuten minun makuu. Tekikö sama ihminen molemmat kuvat?
 
JanuLiitus
Olkaa te mitä mieltä hyvänsä, mutta minä tykkään..

Ja mulle ei tuu mitkään pirun siivet mieleen :kieh: Ja linnut ei tuo mulle mitään kuolemaa mieleen! Enkai mä niitä olis siihen halunnu jos kuolema mieleen tulis :headwall:

Ja mitä seksiin tulee niin kyllä mies mua olis kieltäny laittamasta tauointia tuonne jos halut menis. Niin ja mistäs sä edes tiedät että missä asennossa me seksiä harrastetaan :LOL: ;)

Oivoi sanon minä! ja huoh...
 
No nyt mä juttelin tatuoinnin tekijän kanssa ja tosiaan tuo toinen siipi on erilainen, koska siitä puuttuu sulat :D Tehtiin tuota puolen yön aikaa ja sitä ennen se oli tehnyt jo pari tatuointia, joten oli hiukan väsyny, joten ei ihmekään jos epäkohtia löytyy.. Ja muuttaa noita silmiäkin vielä ku seuraavan kerran nähdään :) Että sellaista! Ei mulla muuta :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
No nyt mä juttelin tatuoinnin tekijän kanssa ja tosiaan tuo toinen siipi on erilainen, koska siitä puuttuu sulat :D Tehtiin tuota puolen yön aikaa ja sitä ennen se oli tehnyt jo pari tatuointia, joten oli hiukan väsyny, joten ei ihmekään jos epäkohtia löytyy.. Ja muuttaa noita silmiäkin vielä ku seuraavan kerran nähdään :) Että sellaista! Ei mulla muuta :D
Ööö.. juttelit siis tatuoinnin tekijän kanssa toteutuksesta nyt kun vahinko on jo tapahtunut? Ja puolen yön aikaan teitte tatuointia ja vielä niin että tatuoija oli väsänyt? Hei haloo! En ikimaailmassa antaisi puoliväsyneen tatskapuoskarin piirrellä munapäisiä kiinalaisia pirunsiipisiä otuksia iholleni. Sano nyt vielä, että se hakkasi sen hämärässä, ilman valoja niin mulle ei jää enää mitään ihmeteltävää.. Varmaan sait vielä hepatiitin tai HIV:n kaupanpäällisinä, sen verran ammattitaitoisin oloinen kuvantekijä sulla.. :(
 

Yhteistyössä