on.Alkuperäinen kirjoittaja maksi:en tarkoita mitään pahaa mutta pakko kysyä että onko tuo juuso enkelilapsi kun on tuollainen kuva?
ainakin niillä on ihmisten nimetAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Voi sun lapsi raukkoja :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja iiiiik:hahahaa, janna janessa voi lapsi raukkaa
No oliskohan kuollut???Alkuperäinen kirjoittaja mutta:miksi juuso on enkelilapsi???
Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa Yksi palstalainen teki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Kivan näköisiä! Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen?
No se on sun mielipide...Alkuperäinen kirjoittaja j:Munkin täytyy sanoa, että todella rumia, anteeks nyt vaan.
No niin mä muistelinkin, hän taisi siis laittaa tuon kuvan sillon näytille! Muistin siis oikein!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa Yksi palstalainen teki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Kivan näköisiä! Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen?
Oli vakavasti sairas ja raskaus keskeytettiin puolen välin jälkeen koska ei olisi ollut mitään mahdollisuutta elämään :'(Alkuperäinen kirjoittaja mutta:miksi juuso on enkelilapsi???
Ei se palstalainen ole kyllä tänne tuota kuvaa laittanu Se ei ole käynyt täällä edes pitkään aikaanAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No niin mä muistelinkin, hän taisi siis laittaa tuon kuvan sillon näytille! Muistin siis oikein!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa Yksi palstalainen teki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Kivan näköisiä! Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen?
Ihania ovat, itse en uskalla!
Kielilävistys oli monta vuotta, mutta kyllästyin!
Mä kyllä nyt lyön pääni pantiksi, että tuon kuvan oon nähnyt ja siinä vielä luki että siihen lisätään tuo nimi vielä. Hmm.. vai onkohan jollain ihan samis? Vitsi ku ei ole mitään hajua kuka sen laitto..Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Ei se palstalainen ole kyllä tänne tuota kuvaa laittanu Se ei ole käynyt täällä edes pitkään aikaanAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:No niin mä muistelinkin, hän taisi siis laittaa tuon kuvan sillon näytille! Muistin siis oikein!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa Yksi palstalainen teki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Kivan näköisiä! Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen?
Ihania ovat, itse en uskalla!
Kielilävistys oli monta vuotta, mutta kyllästyin!
voi ei, olen tosi pahoillani. oikein kaunis ja hieno tapa "kantaa mukana" tuo enkelikuvaAlkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Oli vakavasti sairas ja raskaus keskeytettiin puolen välin jälkeen koska ei olisi ollut mitään mahdollisuutta elämään :'(Alkuperäinen kirjoittaja mutta:miksi juuso on enkelilapsi???