Nyt olis uutta kuvaa ihossa :) *kuva*

Tipu Topakka
En ymmärrä aikuisia naisia, joilla pitäisi olla yleiset käyttäytymis säännöt selvät, jotka oikein tahallaan ovat ilkeitä ja loukkaavia, kuin pikkuiset räkättävät räkänokat lähiö puistossa. Saatko sinä nälvijä mielihyvää siitä, että tieten tahtoin loukkaat jotain toista?? Minusta on pöyristyttävää (ja järkyttävän junttia) tuollainen käytös :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Kivan näköisiä! :) Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen? :)
Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa :) Yksi palstalainen teki :heart:
No niin mä muistelinkin, hän taisi siis laittaa tuon kuvan sillon näytille! :) Muistin siis oikein! :D

Ihania ovat, itse en uskalla! :D

Kielilävistys oli monta vuotta, mutta kyllästyin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Kivan näköisiä! :) Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen? :)
Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa :) Yksi palstalainen teki :heart:
No niin mä muistelinkin, hän taisi siis laittaa tuon kuvan sillon näytille! :) Muistin siis oikein! :D

Ihania ovat, itse en uskalla! :D

Kielilävistys oli monta vuotta, mutta kyllästyin! :D
Ei se palstalainen ole kyllä tänne tuota kuvaa laittanu :eek: Se ei ole käynyt täällä edes pitkään aikaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Kivan näköisiä! :) Tuliko tuo enkelivauva tatuointi aiemmin vai miten mä muistan nähneeni sen täällä palstalla aiemmin, vai tekikö sen joku palstalainen? :)
Ei ole kyllä siitä aiemmin ollut kuvaa :) Yksi palstalainen teki :heart:
No niin mä muistelinkin, hän taisi siis laittaa tuon kuvan sillon näytille! :) Muistin siis oikein! :D

Ihania ovat, itse en uskalla! :D

Kielilävistys oli monta vuotta, mutta kyllästyin! :D
Ei se palstalainen ole kyllä tänne tuota kuvaa laittanu :eek: Se ei ole käynyt täällä edes pitkään aikaan :D
Mä kyllä nyt lyön pääni pantiksi, että tuon kuvan oon nähnyt ja siinä vielä luki että siihen lisätään tuo nimi vielä. Hmm.. vai onkohan jollain ihan samis? :) Vitsi ku ei ole mitään hajua kuka sen laitto..
 
nakku
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
miksi juuso on enkelilapsi???
Oli vakavasti sairas ja raskaus keskeytettiin puolen välin jälkeen koska ei olisi ollut mitään mahdollisuutta elämään :'(
voi ei, olen tosi pahoillani. oikein kaunis ja hieno tapa "kantaa mukana" tuo enkelikuva
 

Yhteistyössä