Nyt olis UUS PÄÄ :D *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonna-76

Jäsen
19.03.2007
930
0
16
Elikkäs tällänen tuli mikä oletuskuvassa on.. Annoin kampaajalle aikas lailla vapaat kädet *köh* Joo ja ens viikolla olis tarkotus heittää lisää väriä, vissiin kahta eri violetin sävyä sekaan. Nyt ei aika riittänyt kun juurikasvuun, kun ei ollut ihan malli selvillä viel siinä vaiheessa.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=smurffiina^&image_id=74177554

Tosi ihana leikkaus :)!! Sopii oikein hyvin sulle, mutta mieti viellä sitä violettia. Saattaa olla liian "mauton" noin vaaleeseen tukkaan.. Olisiko joku muu väri..?

Alkuperäinen kirjoittaja Haamuharmailija:
Tosi ihana leikkaus :)!! Sopii oikein hyvin sulle, mutta mieti viellä sitä violettia. Saattaa olla liian "mauton" noin vaaleeseen tukkaan.. Olisiko joku muu väri..?

No siis ruskee on tulossa, ja pikasesti kattelin uusia ruskeita värejä mut en tiiä.. tarttee kattella uusia värikarttoja sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Haamuharmailija:

No siis ruskee on tulossa, ja pikasesti kattelin uusia ruskeita värejä mut en tiiä.. tarttee kattella uusia värikarttoja sitten :)

Ruskeeta mäkin mietin, että sopis tuohon ihanasti.. Mutta toki teet miten tykkäät.. ;) Mutta on kyllä kerrassaan ihana malli! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tuli mieleen jostain syystä Laura Voutilainen. :D Mutta juu, sopii kyllä hyvin.

heh, viime viikolla sain kuulla et oon ihan Drew Barrymoren näköinen :D

Kyllä mie ton kuvan perusteella kallistun enempi Barrymoren puolelle. =)
Kivan näkönen tukka, onko vaikee laittaa ite?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Tuli mieleen jostain syystä Laura Voutilainen. :D Mutta juu, sopii kyllä hyvin.

heh, viime viikolla sain kuulla et oon ihan Drew Barrymoren näköinen :D

Kyllä mie ton kuvan perusteella kallistun enempi Barrymoren puolelle. =)
Kivan näkönen tukka, onko vaikee laittaa ite?

ei kai :D toivottavasti, laitettiin just kampaajalla, mut on ollu tän tapanen ennenkin, nii luulen ettei oo :D

Yhteistyössä