Nyt olis tarjolla kultakaivoksia työpaikkoina

ja asiakkaita tuntuu riittävän joka sormelle ja varpaalle! :saint:

Ollaan yritetty saada putkimiestä käymään kun pitäis tehdä pannuhuoneessa vähän remonttia.

Ensimmäinen firma ilmoitti ettei kannata heidän tehdä tulee liian kalliiksi! Niin??? Mehän se maksetaan, joten???

Seuraava otti yhteystiedot ja lupasi soitella kun lomat pidetty.... siitä on nyt kohta 3 kk ( unohdin kysyä minkä vuoden lomat???)

Kolmas otti tiedot ylös ja lupasi tulla katsomaan millanen tila, jotta osaa tehdä tarjouspyynnön. Soitto tuli 3 viikon kuluttua ja päivä sovittiin samalle viikolle perjantaiksi klo 14.30.... No aika tuli ja meni kuuteen asti illalla odotettiin silmä kovana ikkunassa ( unohdin taas kysyä että mistä vuodesta olikaan kyse???)

Neljäs tuli sentään käymään sovittuna päivänä... nyt jäämme odottamaan mielenkiinnolla, koska alkaa tapahtua. Lupasi sentään että homma hoituu ;) tässä syssyn aikaan.... :whistle:

Eli eka vinkki, putkimiehistä jotka saapuu paikalle sovittuna ajankohtana on huutava pula!

Ja sama tuntuu pätevän teollisuusompelukoneiden huoltomiehiin... 2 vuoden odotuksella olen saanut kiinni ihmisen jolla ko. koneen huolto kuuluu.... :eek:

Siinä toinen vinkki :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:
sama koskee mm. kirvesmiehiä (timpureita).
Sähköasentajia
muurareita
ja ylipäätään kaikkea mikä liittyy rakentamisesen ja remontointiin.

lähenki tästä ettimään kouluttautumis ohjeita
Juu tekisin saman, jos vaan yhtään kädet kestäis tehdä remppahommia
:whistle:

voi hitsi :whistle: aika rumba. Mun veli on 25vee ja aina paikalla sovittuun aikaan asiakkailla ja jos pomo soittaa lähtee heti paikalle missä ongelmia ym...mutta toi kuulosti tosi tutulta...ja just raksaäijät ym...aikataulut mättää ja siinä sit odottelet koko päivän :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mallaenkeli76:
voi hitsi :whistle: aika rumba. Mun veli on 25vee ja aina paikalla sovittuun aikaan asiakkailla ja jos pomo soittaa lähtee heti paikalle missä ongelmia ym...mutta toi kuulosti tosi tutulta...ja just raksaäijät ym...aikataulut mättää ja siinä sit odottelet koko päivän :headwall:

No kun sais ne ensin edes määrittelemään jonkun päivän tai edes viikon millä ne tulee, mutta kun ei...ei sitten millään!

Mulle ei oo vielä tullu mieleenkään jättää omia asiakkaitani odottamaan, jos niille olen jotakin luvannut.
B) Käsittämätön palvelukulttuuri nykysuomessa!

vieras
Meillä töissä vuotaa katto. Soitin huoltomiehen paikalle, siitä on nyt kuukauden päivät, tulikin ihan tosi nopeasti tunnin-kahden sisällä. Katseli hetken ympärilleen ja sanoi hakevansa tikkaat. Sen jälkeen ei ole näkynyt koko äijää. Taitaa hakea ne jostain maapallon toiselta laidalta :-/

Ei vitsi mikä oikeesti niillä mättää. sen kun staa kalenterin ja merkkaa kaikki siihen mitä on tullu luvattua puhelimessa =) niin siis velikulta on LVI mies... :p Me ollaan onneks oma talo pakerrettu ukon kans kahestaan puut kaadettu ja sahautettu kaikki meni hyvin kunnes tuli sähkömiesten aika tulla.... :/ tosiaan unohtui muutamat päivät....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä töissä vuotaa katto. Soitin huoltomiehen paikalle, siitä on nyt kuukauden päivät, tulikin ihan tosi nopeasti tunnin-kahden sisällä. Katseli hetken ympärilleen ja sanoi hakevansa tikkaat. Sen jälkeen ei ole näkynyt koko äijää. Taitaa hakea ne jostain maapallon toiselta laidalta :-/

Jos se soitti jollekkin toiselle huoltomiehelle ja käski tuoda???? :whistle:

Ei vitsi mikä oikeesti niillä mättää. sen kun staa kalenterin ja merkkaa kaikki siihen mitä on tullu luvattua puhelimessa =) niin siis velikulta on LVI mies... :p Me ollaan onneks oma talo pakerrettu ukon kans kahestaan puut kaadettu ja sahautettu kaikki meni hyvin kunnes tuli sähkömiesten aika tulla.... :/ tosiaan unohtui muutamat päivät....
No niinpä. Positiivinen esimerkki on sitten taas nuo joilta esim. puut ostetaan, kun soittaa ja sopii ajan jolloin puut on pihassa ja rahat annetaan käteen suoraan, niin on just silloin kun pitääkin. PS: Näistä kellarin putkihommistakin olis saanu rahat suoraan tilille heti seuraavana päivänä kun valmistuu... :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Ihan se selkeesti sanoi mulle, että käy hakemassa tikkaat ja tulee takaisin... Mutta ei tosiaan ole sen koommin näkynyt :O

(tää ei liity tähän keskusteluun,mut kuinka saan avattua uuden keskustelun...ei ymmarra :saint: )

Tuossa mitäs nytin etusivulla on ylä laidassa palkki jossa lukee Aloita uusi keskustelu, siitä klikkaamalla pääsee tekemään aloitusken.

Ihan se selkeesti sanoi mulle, että käy hakemassa tikkaat ja tulee takaisin... Mutta ei tosiaan ole sen koommin näkynyt :O
Käsittämätöntä...

piipi huhuu
No niinpä. Positiivinen esimerkki on sitten taas nuo joilta esim. puut ostetaan, kun soittaa ja sopii ajan jolloin puut on pihassa ja rahat annetaan käteen suoraan, niin on just silloin kun pitääkin.
anna vinkki, kuka on noin luotettava puukauppias

nimimerkki "keväällä tilannut, heti ensiviikolla toimitetaan"

Alkuperäinen kirjoittaja piipi huhuu:
No niinpä. Positiivinen esimerkki on sitten taas nuo joilta esim. puut ostetaan, kun soittaa ja sopii ajan jolloin puut on pihassa ja rahat annetaan käteen suoraan, niin on just silloin kun pitääkin.
anna vinkki, kuka on noin luotettava puukauppias

nimimerkki "keväällä tilannut, heti ensiviikolla toimitetaan"

Haa sori, olin lenkillä välillä. Mä en tiiä voiko tänne nimiä laittaa, mutta kun laitat y-viestin niin saat jopa puhelinnumeron.

Yhteistyössä