Nyt olis sitte kuva profiilissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Vaihdoin oman kuvan tohon proffaan. Voitte antaa palautetta jos haluutte muttei millään vittuilumeiningillä. Rehelliset palautteet kelpaa. Musta toi kuva nyt ei hirveän hyvä ole muttei parempaakaan löytynyt. Kun en osaa niitä linkittää tänne sivulle niin laitoin ton sitten tohon proffaan.

En nyt varssinaisesti kommentoi kuvaa, vaan profiilista selvinnyttä asiaa...

En tiennyt, että täällä palstailee jopa viisikymppiset :o En ole ikinä siis kuvitellutkaan, että sen ikäisiä kiinnostaisi tämä foorumi.

Kyllähän mie täällä aina olen vaikka ikää onkin jo kohta yli 50 v, koska onhan mulla sentäs kaksi lastakin niin kiinnostaa toisten äitien jutut ja vauvat yms. =) : kiitti! et ole muuten ainut joka on luullut mua nuoremmaksi, täällä omalla paikkakunnalla saan kuulla vähän väliä ettei musta uskois että oon jo yli 50 v ja yhen aikuisen tytön äiti. Onhan se imartelevaa ja meidän suvussakin sitä on naisten puolella että näytetään nuoremmalta kuin mitä ollaan iältämme. Paljon on tietysti elämäntavoissakin syytä: en polta, otan alkoholia kohtuullisesti, nykyään liikun paljon enemmän kuin ennen (kohta rasvanpolttoaerobicin aika).