Nyt ois pari remontti kuvaa.

Vaikkakaan siis mitään valmista ette kyllä tule vielä näkemään. :D Mutt kuitenkin.

Ovet on helmiäisen valkoiset, mutt noissa kuvissa ei kyllä sävy näy. Vetimetkin puuttuu: tulee sellaset vanhan aikaset hopeiset pyöreät nupit. Tiskipöytä on purkamatonta vanhaa keittiötä (kun en voinut kaikkia pöytätiloja antaa purkaa pois, ja tiskatakin tarvii ), se menee vaihtoon viikonloppuna. Välitilan laatoitus alkaa huomenna, olettaisin. Mutt positiivista on se että jotain tapahtuu taas, eikä pelkkää odottelua...

Vaikka yksi kaappi tilattiin jo uudelleen, joku mittavirhe on edelleen silti käynyt kun tuonne tyhjään nurkkaan tuleva kaappi onkin 9 senttiä liian kapea. Joten se jää toistaiseksi tyhjilleen, tilataan sinne uusi kaappi ja odotellaan... :whistle:

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=-NN-&album_id=2741780
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana keittiö tulossa! Meillä on samanlaiset kaapinovet! :)
Siis ihan sileät, reunoissa tollaset urat?

Mä ajattelin ett ne sopii vanhaan taloon. Ett ei mun mummolassakaan ollut mitään hienoja kehys juttuja niissä ovissa. Niin että tylsää tai ei, laitetaan sitt sellaset. =)
 


Alkuperäinen kirjoittaja eve:
Mä olen joskus lukenut täältä, että teillä on hieno vessa...harmi, ettei siitä ollut kuvaa...
No ei se kyll ole: siellä on vanha pytty (uusi oottaa auton perässä ), vanha allas ja ikivanha hana eikä tuu edes lämmintä vettä... :D

Seinämaalaus on tehty kyllä lapsille, se on hienoa. =)

Toinen vessa ei oo vielä edes alkutekijöissään...
 
eve
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja eve:
Mä olen joskus lukenut täältä, että teillä on hieno vessa...harmi, ettei siitä ollut kuvaa...
No ei se kyll ole: siellä on vanha pytty (uusi oottaa auton perässä ), vanha allas ja ikivanha hana eikä tuu edes lämmintä vettä... :D

Seinämaalaus on tehty kyllä lapsille, se on hienoa. =)

Toinen vessa ei oo vielä edes alkutekijöissään...
No olisko se ollu sit puhe tuosta seinästä...ei muista tarkemmin. Pistä siitä kuva!
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
ihana tapetti!! minkä nimistä ja mistä?
Voi apua.... Oiskohan ollut K-rauta? Nimeä en kyll muista just nyt millään... :ashamed: Sitä oli eri sävyissä: tollasta lumen valkoista, sitt luonnon valkoista ainakin. Luulen että ois ollut muitakin värejä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja eve:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja eve:
Mä olen joskus lukenut täältä, että teillä on hieno vessa...harmi, ettei siitä ollut kuvaa...
No ei se kyll ole: siellä on vanha pytty (uusi oottaa auton perässä ), vanha allas ja ikivanha hana eikä tuu edes lämmintä vettä... :D

Seinämaalaus on tehty kyllä lapsille, se on hienoa. =)

Toinen vessa ei oo vielä edes alkutekijöissään...
No olisko se ollu sit puhe tuosta seinästä...ei muista tarkemmin. Pistä siitä kuva!
Voin mä joskus laittaa mutt nyt en jaksa enää. Ei sekään ole mikään erikoinen, harrastelija maalaus, edellinen omistaja tehnyt lasten lapsilleen jotka inhos sitä vessaa ennen sitä. Pari mökkiä, nurmikkoa, aitaa, hiekkatie. Sellanen... satupiirrosmainen.
 
mami
siis mimmonen vanha talo teil on? minkä ikäinen? onko sul siit muita kuvia? meinaan vanhasta talosta meki haaveillaan, niis on niin hyvä "henki". btw, nasu oot tooosi kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
siis mimmonen vanha talo teil on? minkä ikäinen? onko sul siit muita kuvia? meinaan vanhasta talosta meki haaveillaan, niis on niin hyvä "henki". btw, nasu oot tooosi kaunis.
Tää on paritalon puolikas, 50 luvulla rakennettu. Meidän piti ensin rempata vaan alakerta (sinne tulee sauna, kylppäri, pyykkihuolto, vessa, vaatehuone ) , mutt jotenkin kävikin sitt niin että toi keittiö pistettiin edelle kun tuntu että se vanha ei meidän tarpeisiin sopinut sitten yhtään pätkääkään. Oli sellanen yhden ihmisen keittiö, tietysti, kun edellinen asukas oli itselleen sen rempannut. Joten alakerta on jäissä toistaiseksi, on sinnekin uusittu jo lattia ja rakennettu väliseinää ja sen sellaista, ja kaikki tarvikkeet on hankittu että pääsee jatkamaan sitä sitt heti kun keittiö on valmis. Ei oo kuvia oikeastaan juurikaan, mutt kunhan tää sekamelska hellittää voisin pari ottaakin. Yläkerrasta vois saada vaikka heti, mutt lapset on nukkumassa: se on ainoa paikka joka on kohtuullisessa jamassa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Vaaleaa on. =)

Tapetti on kyllä kaunis. Ja koko homma paljon pitemmälle edistynyt, kuin omat "projektini".
Joo: mull on kato visio, että sitt kun pariovet puhkastaan tosta keittiöstä sille mun aamiaisterassille, niin aamulla kun tuun sinne koko keittiö kylpee valossa vaikka aurinko paistaakin ihan toiselle puolen taloa... :D *ranskalainen unelma*

Siksi kaikki seinäpinnat,mukaan lukien kaapit, on valkoisia. Haaveilen valkoisesta puuhellastakin, mutt toi ruskea saa nyt välttää vielä. Lattia on kuitenkin tumma, ja tummia huonekaluja tulee pari. Tasoista tulee ruskeat, ja välitilasta tumman harmaa joten eiköhän ne tuo sinne vähän eloa.. :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Joo: mull on kato visio, että sitt kun pariovet puhkastaan tosta keittiöstä sille mun aamiaisterassille, niin aamulla kun tuun sinne koko keittiö kylpee valossa vaikka aurinko paistaakin ihan toiselle puolen taloa... :D *ranskalainen unelma*

Siksi kaikki seinäpinnat,mukaan lukien kaapit, on valkoisia. Haaveilen valkoisesta puuhellastakin, mutt toi ruskea saa nyt välttää vielä. Lattia on kuitenkin tumma, ja tummia huonekaluja tulee pari. Tasoista tulee ruskeat, ja välitilasta tumman harmaa joten eiköhän ne tuo sinne vähän eloa.. :whistle:
Aika vähän... :D Minun makuuni, siis. :kieh: Oletko nähnyt makuuhuoneprojektiani?

Mutta ihan oikeasti kuulostaa avaralta ja kuitenkin lämpimältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Joo: mull on kato visio, että sitt kun pariovet puhkastaan tosta keittiöstä sille mun aamiaisterassille, niin aamulla kun tuun sinne koko keittiö kylpee valossa vaikka aurinko paistaakin ihan toiselle puolen taloa... :D *ranskalainen unelma*

Siksi kaikki seinäpinnat,mukaan lukien kaapit, on valkoisia. Haaveilen valkoisesta puuhellastakin, mutt toi ruskea saa nyt välttää vielä. Lattia on kuitenkin tumma, ja tummia huonekaluja tulee pari. Tasoista tulee ruskeat, ja välitilasta tumman harmaa joten eiköhän ne tuo sinne vähän eloa.. :whistle:
Aika vähän... :D Minun makuuni, siis. :kieh: Oletko nähnyt makuuhuoneprojektiani?

Mutta ihan oikeasti kuulostaa avaralta ja kuitenkin lämpimältä.
En mutt kuulostaa siltä, ett makuuhuone projekti on hivenen... Hmm, epätoivoinen?? :D

Meillä se on ikävä kyllä sekin joskus tulevaisuudessa edessä. Tai toisaalta, tää suunnittelu vaihe on ihanaa. Mutt sitt se toteutus puoli... :whistle:
 
vieras
Minäkin tykkään vaaleasta. Ja huonekalut tummat. En tykkää yhtään kirjavista väreistä enkä edes pastilliväreistä, vaan klassisesta neutraalista väriskaalasta. Ja musta on ihan hyvä, että uskaltaa poiketa siitä, että "tämä on olohuoneen tapetti ja tämmöistä pistetään aina keittiöön". Keittiössä kuitenkin pinnat ovat suht pieniä, kun tulee kaapistot. Niin, ja Viialasta minäkin - moro vaan.
 
Minä pidän suunnitelmastasi. Tapetti on kaunis myös minun mielestäni.
Kun ympäristö on neutraali, voi pelata räväköilläkin tekstiileillä ja näin vaihtaa huoneen ilmettä hetkessä. Tulee ehkä halvemmaksi ja ( laiskana = minä) helpommaksi kuin seinien maalaus.
 
JONSERED Karhunkantaja
Kolme seinää neljästä on maalattu, yhteen pitää ostaa lisää maalia. Katto ja lattia ovat tekemättä, siis totaalisesti. :D Ja päätyseinän reliefi on vasta harjoitteluasteella... Duunia voi tehdä vain, kun äijä on työreissussa ja silloinhan ei ole asiantuntija-apukaan paikalla. :kieh:

Mutta alakerran väliovet olen saanut kohta tuunattua, tytöille tilasin tänään magneettimaalia.
 

Yhteistyössä