nyt nuo naapurit rakentaa täsmälleen samanlaista terassia kuin me tehtiin pihalle viikko sitten!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me asutaan paritalossa, ja on samanlaiset terassit. Mun mielestä paremman näköistä niin, varsinkin kun meidän pihat on tohon talonyhtiön yhteiselle pihalle päin. Molempien puoliskojen ekat asukkaat oli ihan varta vasten samanlaiset rakentaneet :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me asutaan paritalossa, ja on samanlaiset terassit. Mun mielestä paremman näköistä niin, varsinkin kun meidän pihat on tohon talonyhtiön yhteiselle pihalle päin. Molempien puoliskojen ekat asukkaat oli ihan varta vasten samanlaiset rakentaneet :)

Paritaloon sooloilu ei oikein sovi. En ymmärrä, jos paritalossa petsataan ulkoportaat tai autotallin ovet eri sävyllä. Tulee mieleen, että eikö tuosta nyt yhteistä linjaa voinut löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
no laitappa terassista kuva niin me nähdään mistä puhutaan!

Tahtoo myöskin nähdä :wave: Ja mun mielestä ei ole ollenkaan paha jos matkii naapuria. Itsekin käyn katselemassa mm. kukkaistutuksia yns. Niin kuin joku sanoi, ei pyörää tarvitse uudelleen keksiä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai musta toi on oikein fiksua. Tulee yhtenäinen julkisivu, joka näyttää hyvältä! :) Mäkin tekisin noin :)

ja molempien asuntojen arvo vaan joko nousee tai laskee saman verran (riippuu terassin ulkonäöstä) :)
Järkiratkaisu!

Miksi tällaiset ihmiset ei muuta oikeasti jonnekin kauas pois muiden ihmisten keskuudesta, jotka eivät edes lähtökohtia tajua taajamassa asumisessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tekisittekö te täsmälleen samanlaisen terassin kuin naapurit on rakentaneet viikko sitten?

En.

Mutta ajattelin tehdä tismalleen samanlaisen terassin, jonka naapuri rakensi pari kesää sitten.

Naapuri lupasi jopa lainata piirustuksiaan, ne ovat edelleen tallessa :)

Kauniin ja erikoisemman mallinen terassi, juuri passeli tällaiseen pihaan. Miksi lähteä muuttamaan jotain täydellistä?

No mitä sitten.
Toisten tekemisiä kyyläävien naapurien takia piti muuttaa maalle asti.
Mut nytpä ei ookkaan kukaan kateellinen vieressä kyttäämässä mitä pihalleni rakennan tai en rakenna..

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Matkiminen on vilpittömintä imartelua =)

Hienosti sanottu! =)

Eiks sitä vois tosiaan ajatella, että hienon terassin olette pykänneet, kun haluavat samanlaisen. Ei kai sekään kiva olisi, jos terassin tekisivät teidän perästä, mutta astetta hienomman ;)

Minusta naapurinne osoittaa hyvin suurta älyä rakentaessaan samanlaisen terassin kuin teillä. Minusta on tyhmän näköistä jos tiiviillä alueella on paljon eri virityksiä ja sovelluksia.

Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuus heräsi:
Oisko tosiaan mahdollista saada kuvaa teidän terassista,kun niin erikoiselta kuulostaa.Ja ei pelkoa,asun rivarissa enkä teidän toisessa naapurissa :D

Aivan.

Osaltaan varmaan monille selventäisi varmaankin paljon tämän ongelman mahdollisia taustatekijöitä!

ei voi kun ihmetellä, mutta samapa tuo meille on. Joskus vaan ihmettelen ihmisten järjenjuoksua. Tekisittekö te täsmälleen samanlaisen terassin kuin naapurit on rakentaneet viikko sitten?

Jos se olisi hyvä. Pyytäisin piirustukset, niin tulisi varmasti hyvä. Ja mielellään vielä naapuri auttamaan, kun en ole mikään puuseppä :)

No mä ostin meille pari kesää sitten puisen aurinkolaverin. Naapurin isäntä sitä tossa ihasteli. Tiesin hänen olevan kätevä käsistään ja lainasin koko laverin hänelle, että sai siitä tehtyä kopion. Ei mua häiritse yhtään, että sielläkin on semmonen.

ei voi kun ihmetellä, mutta samapa tuo meille on. Joskus vaan ihmettelen ihmisten järjenjuoksua. Tekisittekö te täsmälleen samanlaisen terassin kuin naapurit on rakentaneet viikko sitten?

No en tekisi, mutta tiedän, että tälläisiäkin ihmisiä on olemassa, aninoijiksi kutsutaan.
Meilläkin on yksi tuttavaperhe, joka käy meillä n kerran puolessa vuodessa, samoin me heillä.
Aina meillä ollessaan perheenäiti kyselee kaikista uusista tavaroista mitä meillä on, että mistä tuo on hankittu, mitä tuo maksoi ym ja seuraavan kerran kun vierailemme heillä, on heille hankittu tismalleen samanlaiset ratkaisut joka huoneeseen :D.

Pitäisi vissiin olla imarreltu, kun mulla on niin hyviä sisustusratkaisuja, että niitä pitää kopioida, mutta enemmän kyllä vituttaa!

Yhteistyössä