Nyt niitä rillimukeja taas saa verkkokaupasta ;) Jos joku on vielä ilman

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
En saanu vielä, tänään tai huomenna tulevat :p Tuun kyl sit kertomaan et tuliko rillejä ja montako :D

Mut mitä viestiä laitoin iittalalle ni sain sellaien käsityksen et mahis saada rillimuki jos tilaa 6kpl :D
ja huutiksessakin ku on niitä 6kpl laatikoita myynnissä ni jokaisessa on 5 tavallista ja yks rilli

kfkfkf
Siis ei välttämättä saa sitä rillimukia vaikka tilaisi 6kpl?
Kun mä tilasin, niin niitä oli myynnissä pitkään. Eli luultavasti ihan uutta erää myivät. Seuraavana päivänä ne kerkes olla ihan vain hetken ennenku tuli "tilapäisesti loppu" teksti, silloin myytiin aivan varmasti palautuksena tulleita mukeja, koska oli niin vähän, eli luultavasti rillittömiä :D

Enks oo hienosti päätellyt et tuun saamaan sen yhen rillillisen :D

kfkfkf
[QUOTE="moikka";29448494]aiotko pitää kaikki mukit[/QUOTE]

Joo jos siellä on yks rillimuki. Jos KAIKKI on niitä tavallisia, vaikka tilasin noin monta, ni sit lähtee kyllä palautukseen jokainen ja käyn hakemassa sen yhden rillittömän ihan kaupasta, en oikeesti tarvii enempää, mutta tilasin noin monta ihan sen takia ku on parempi mahdollisuus saada rillimuki jos ostaa koko laatikon :)
En mä sitä ihan välttämättä tartte, mut pitihän se nyt kokeilla jos vaikka sais :)

vieras..
Joo jos siellä on yks rillimuki. Jos KAIKKI on niitä tavallisia, vaikka tilasin noin monta, ni sit lähtee kyllä palautukseen jokainen ja käyn hakemassa sen yhden rillittömän ihan kaupasta, en oikeesti tarvii enempää, mutta tilasin noin monta ihan sen takia ku on parempi mahdollisuus saada rillimuki jos ostaa koko laatikon :)
En mä sitä ihan välttämättä tartte, mut pitihän se nyt kokeilla jos vaikka sais :)
Et välttämättä tartte mutta kun nyt sattuu kerran miehellä olemaan rahaa mitä törsätä niin.. :rolleyes:

mutkun
Kannattaa kuitenkin huomata, että noissa palautetuiissa, uudelleen myyntiin laitetuissa ei ole mukana rillimukeja. Nimittän jos joku tilaa esim. 12 mukia ja niissä on 2 rillimukia, niin sehän palauttaa ne 10 tavallista.

vieras*
Tuo iittalan verkkokauppa kyllä sahaa omaa jalkaa kun myy noita juhlamukeja tuolla verkkokaupassa täysillä palautusoikeuksilla. Ketään ei paljoa kiinnosta se juhlamuki, vain ja ainoastaan se rillikuvalla varustettun takia noita tilataan.

Kikka ja tytöt
Mäkin tajusin just et tuolta iittalasta voi tilata ja palauttaa! Heti ku tulee mukeja niin mä tilaan varmaan 12 tai 18 ni saa kolme rillimukia ja palautan loput tai jos ei tuu yhtään rillii niin palautan kaikki ja saan rahat takas! Tää onkin helpoin tapa hankkii rillimukei!! Kiitos vinkistä!

kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29448579:
Mäkin tajusin just et tuolta iittalasta voi tilata ja palauttaa! Heti ku tulee mukeja niin mä tilaan varmaan 12 tai 18 ni saa kolme rillimukia ja palautan loput tai jos ei tuu yhtään rillii niin palautan kaikki ja saan rahat takas! Tää onkin helpoin tapa hankkii rillimukei!! Kiitos vinkistä!
Mutta huomaa, että jos niitä on myynnissä vain hetken, niin ne luultavasti on juurikin niitä palautuksia :D

Mä oon sen verran kiltti, etten palauta niitä rillittömiä, mutta moni varmasti palauttaa.
Palautan vain siinä tapauksessa jos en saa ainuttakaan rillimukia :D

Yhteistyössä