Nyt neuvoja, pettämis/parisuhdeasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aivan harmaa

Vieras
Mä olen jo jonkun aikaa epäillyt mieheni pettävän minua työkaverinsa kanssa, on sattunut kaikenlaista "epäilyttävää". Tänä iltana, etsin miehen takin taskusta sytkäriä, ja mitä löysinkään?! Tämän kyseisen naisen auton avaimet!! :o Tai no, ainakin samanmerkkisen auton avaimet kun tällä kyseisellä naisella on. Mutta enpä tunne muitakaan kenen avaimet voisi olla, sen verta harvinainen merkki.

Mies on siis edelleen töissä, laitoin jo viattomasti viestiä että meneekö myöhään yms. Että mitäs mä sitten teen, kun mies tulee kotiin? Näytän sille nuo avaimet ja vaadin selitystä? Mitä jos se keksiikin jonkun ihme selityksen??

Auttakaa nyt, pää ei toimi ja oon ihan rikki :(

Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
ota ne avaimet omaan talteen, kato alkaako ettimään. mene työpaikalle ja kysy naiselta onko avaimet sen vai jonku muun...

Juu avaimet nappasin saman tien omaan laukkuuni... Työpaikalle ei oo oikeen mahdollista mennä, sinne kun matkaa 50km.

mene vaikka huomenna? toivottavasti asiat selviää. koitas olla mahollisimman rauhallinen, ihan ku mittään ei ois tapahtunu.

Siis mulla ei oo autoo, enkä lasten kanssa muutenkaan pääse sinne.

Rauhallinen oon ulkoisesti, mitä nyt vähän kädet tutisee :( Sisällä tuntuu niin pahalta, ja vaikka kyse onkin vaan avaimista, niin tässä on sattunut niin paljon kaikkea muutakin... Enpä tiedä enää mitä uskoa :(

Älä nyt heti niitä avaimia ala esittelemään, pidä piilossa vaikka useitakin päiviä ja kattele alkaako mies kaivella vaivihkaa taskuja ja sitten viattomasti kysyt, että onko jotain kateissa, mut et vieläkään paljasta mitään vaan katsot kuinka mies vastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mene vaikka huomenna? toivottavasti asiat selviää. koitas olla mahollisimman rauhallinen, ihan ku mittään ei ois tapahtunu.

Rauhallinen oon ulkoisesti, mitä nyt vähän kädet tutisee :( Sisällä tuntuu niin pahalta, ja vaikka kyse onkin vaan avaimista, niin tässä on sattunut niin paljon kaikkea muutakin... Enpä tiedä enää mitä uskoa :(

Mitä muuta teille sitten on sattunut?

Alkuperäinen kirjoittaja muija:

Mitä muuta teille sitten on sattunut?

No näitä myöhäisiä työiltoja, puheluita tältä naiselta, tekstiviestejä "pomolta" klo 23 jälkeen... Ja mielestäni miehen käytös minua kohtaan on muuttunut, jotenkin kylmemmäksi.

Jos tää on totta, niin en ymmärrä miten selviän, meillä on kaks pientä lasta, mulla ei vakkarityöpaikkaa, ei oikein mitään :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä nyt heti niitä avaimia ala esittelemään, pidä piilossa vaikka useitakin päiviä ja kattele alkaako mies kaivella vaivihkaa taskuja ja sitten viattomasti kysyt, että onko jotain kateissa, mut et vieläkään paljasta mitään vaan katsot kuinka mies vastaa.

Ihan turhaa peliä tuollainen, eikö tuota asiaa saa muuten hoidettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

En mä pystyis noin tehdäkään, tää tietämättömyys olotilana on aivan järkyttävä. Mun on pakko saada tietää tänään.

Ja toisaalta, oon yrittänyt keksiä järkeviä syitä, miksi nuo avaimet olis miehen taskussa, mutta ei tuu kyllä mitään mieleen.

En mä pystyis noin tehdäkään, tää tietämättömyys olotilana on aivan järkyttävä. Mun on pakko saada tietää tänään.

Ja toisaalta, oon yrittänyt keksiä järkeviä syitä, miksi nuo avaimet olis miehen taskussa, mutta ei tuu kyllä mitään mieleen.

jospa hän löysi ne avaimet, ja palauttaa ne kun tapaa siitä naista

Onko sun mies minkä alan töissä?
Tarkoitan, että onko hänen työnsä sellaista, jota voi tehdä myös tähän aikaan illasta?
Voi että, tuntuu inhalta sun puolesta! :(

Miehet keksii kyllä selityksiä, jos tiukka paikka tulee. Varmaan on tuolle avaimellekin "selitys", jos sitä kysyt. Naamasta kyllä näet, valehteleeko. Kysy sitten suoraan, että puhuuko totta, äläkä usko mitä tahansa. Sun on saatava sanoa ääneen, mitä sun mielessäsi pyörii, muuten ei ilma lähde puhdistumaan.

Jos tää on totta, niin en ymmärrä miten selviän, meillä on kaks pientä lasta, mulla ei vakkarityöpaikkaa, ei oikein mitään :(

Eli elät elämääsi täysin miehesi kautta? Sulla ei ole vakkarityöpaikka, eikä mitään? No, ymmärrän täysin jos miehesi pettää. Hanki nyt viimeistään oma elämä!

Tunnetusti miehet eivät myönnä mitään vaikka todisteet olisivat nenän alla.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Eli elät elämääsi täysin miehesi kautta? Sulla ei ole vakkarityöpaikka, eikä mitään? No, ymmärrän täysin jos miehesi pettää. Hanki nyt viimeistään oma elämä!

En elä elämääni pelkästään mieheni kautta. Mutta kyllä mies silti on suuressa osassa elämääni. Kyllä mulla töitä on, tosin vain määräaikaisena, eli siinä mielessä ei tunnu tulevaisuus niin turvalliselta.

En elä elämääni pelkästään mieheni kautta. Mutta kyllä mies silti on suuressa osassa elämääni. Kyllä mulla töitä on, tosin vain määräaikaisena, eli siinä mielessä ei tunnu tulevaisuus niin turvalliselta.

Tuohan on jo selvää,ettet miestäsi tule minkään pettämisen takia jättämään, mutta hyvähän se on asiat ottaa esille.

Satutko olemaan tietoinen siitä, että tämä maa on nyt lamassa? Jos on edes pätkätyö niin saa olla onnellinen. Osalla kun ei ole mitään työpaikkaa eikä mitään saakaan.

Mistä lähtien pettämisen on oikeuttanut puolison työttömyys - tai tässä tapauksessa jopa se, että ei ole vakituista työpaikkaa. Siitä nyt saa useinkin nainen vain haaveilla, oli sitten hoitaja tai akateeminen. Yhtä ketjutettua pätkätyötä kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Satutko olemaan tietoinen siitä, että tämä maa on nyt lamassa? Jos on edes pätkätyö niin saa olla onnellinen. Osalla kun ei ole mitään työpaikkaa eikä mitään saakaan.

Mistä lähtien pettämisen on oikeuttanut puolison työttömyys - tai tässä tapauksessa jopa se, että ei ole vakituista työpaikkaa. Siitä nyt saa useinkin nainen vain haaveilla, oli sitten hoitaja tai akateeminen. Yhtä ketjutettua pätkätyötä kaikki.

Työttömyys tai pätkätyöt eivät tietenkää OIKEUTA pettämiseen, mutta jokaisen yksilön tulisi elää omaa elämäänsä, oli sitten naimisissa, kihloissa, avoliitossa tai vaikka vain seurustelisi eikä tuudittuisi toisen työhön, toimeentuloon tai vaikkapa sitten rakkauteen. Pitää ottaa vastuu omasta elämästään, ei kumppanin omasta. Missä on ihmisten itsenäisyys?

Yhteistyössä