nyt neuvoja,mitä miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono vaimo

Vieras
voisi keksiä,jotain tekemistä, jos lähdetään pariksi tunniksi yhdessä jonnekin?ei sit mitään elokuvia tai muuta kädestä pitämistä ym.kauhean romanttista. ahdistaa jo valmiiksi, joten joku ohjelma illan suhteen vois helpottaa ahdistusta. ollaan oltu siis tosi kauan yhdessä,mutta ei kauheasti kahdestaan missään kymmeneen vuoteen.joitakin hassuja kestoja. ahdistaa lähteä nytkään,mutta on huono omatunto hoitamattomattoman suhteen vuoksi, joten yritän pakottaa itseni...

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kelaaminen mullekin tuli ekana mieleen.

Jos ei ole ihan pakko poistua kotoota, niin pelatkaa yhdessä vaikka lautapelejä...jos se ois sitten sullekin kivempaa?
kotiin tulee lapsenvahti,joten ei oikein onnistu.toisaalta onneksi, vois mennä turhan ahdistavaksi ihan vaan kahdestaan.sanoin jo miehellekin,että toivon jotain missä on myös muita paikalla.on ollu tässä kriisiä,ja en jaksais kinata koko aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Tarviiko sitä keksiä yksin mitä teette yhdessä? Kysy sitä miehenkin mielipidettä häntä voi ahdistaa yhtä paljon!!

sit pitäis puhua,eikä mulla oo sille enää mitään ( hyvää ) sanottavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kelaaminen mullekin tuli ekana mieleen.

Jos ei ole ihan pakko poistua kotoota, niin pelatkaa yhdessä vaikka lautapelejä...jos se ois sitten sullekin kivempaa?
kotiin tulee lapsenvahti,joten ei oikein onnistu.toisaalta onneksi, vois mennä turhan ahdistavaksi ihan vaan kahdestaan.sanoin jo miehellekin,että toivon jotain missä on myös muita paikalla.on ollu tässä kriisiä,ja en jaksais kinata koko aikaa.

Kokemuksesta tiedän kun riitä tulee se tulee ihan missä vain!! Menkää ravintolaan syömään hyvin!!

Jos menette eväsretkelle jonnekin. Mukaan kahvia, kaakaota, tarkoitus tehdä tuli ja paistaa makkarat, joten siinä on sitä toimintaa ja tekemistä.

Mitä te sitten niin kuin joskus aikojen alussa kahdestaan teitte?

Tarviiko sitä keksiä yksin mitä teette yhdessä? Kysy sitä miehenkin mielipidettä häntä voi ahdistaa yhtä paljon!!

Yritä!!!! Tuntuu kuin et edes haluais kriisiä ylittää yhdessä. Joten mene kavereidesi kanssa vetään kännit ja jätä mies kotiin :) niin mä teen jotta jaksan päivästä toiseen!!

Mulla on 1ertaa/ 2kk:ssa tyttöjen viikonloppu jotta ilmapiiri pysyy siedetettävänä kotona!

Voi elämä

Miksi lähdette viettämään yhteistä aikaa ja parantamaan parisuhdetta, jos se ei sinua edes kiinnosta? Vai miksi teidän pitää lähtee KAHDESTAAN minnekään, jos se noin kovasti ahdistaa ja et halua jutella mihen kanssa. Pysy sit kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen:

Voi elämä

Miksi lähdette viettämään yhteistä aikaa ja parantamaan parisuhdetta, jos se ei sinua edes kiinnosta? Vai miksi teidän pitää lähtee KAHDESTAAN minnekään, jos se noin kovasti ahdistaa ja et halua jutella mihen kanssa. Pysy sit kotona.
ihmisellä on myös velvollisuuksia ja mies tahtoo...

Yritä!!!! Tuntuu kuin et edes haluais kriisiä ylittää yhdessä. Joten mene kavereidesi kanssa vetään kännit ja jätä mies kotiin :) niin mä teen jotta jaksan päivästä toiseen!!

Mulla on 1ertaa/ 2kk:ssa tyttöjen viikonloppu jotta ilmapiiri pysyy siedetettävänä kotona!
en juo/käy ravintolassa,ei ole mun juttu.

ei tunnu ahdistavan, minä vaan kuulema stressaan turhasta. hän ei halua suunnitelmia.ja siis haluan että olen tehnyt kaikkeni tämän eteen, kun tuntuu että yhteisenajan puute aiheuttaa kriisejä.se vaan ei estä ahdistumasta...

ei tunnu ahdistavan, minä vaan kuulema stressaan turhasta. hän ei halua suunnitelmia.ja siis haluan että olen tehnyt kaikkeni tämän eteen, kun tuntuu että yhteisenajan puute aiheuttaa kriisejä.se vaan ei estä ahdistumasta...

Mitäs jos nyt vaan ihan relaat ja katot mitä se mies aikoo. Jos kerran kyse on parisuhteen hoitamisesta, niin kyllä vääjäämättä on pakko päätyä johonkin, missä puhutaan. Toinen lämimässä kiekkoa ja toinen luistelemassa ei oikein kuulosta parisuhteen hoitamiseslta.
Menkää syömään ja kerro miehelle tuo kaikki, mitä olet täällä kertonu; tuntuu ettei ole positiivista sanottavaa, ajatus kahden olosta pelottaa, ahdistaa.
Noi on isoja asioita ja jos tunteet parisuhdetta kohtaan ovat tuollaise miehellä on oikeus tietää ne.

Jos tuolta tuntuu, niin kahdestaan ravintolaan meneminen on huono idea, siinä on pitkiä aikoja hiljasta kun odottelee ruokaa ja jos on vaikea saada keskustelu kulkemaan...
Se keilaaminen tuli minullekin ekana mieleen, kävelylenkkikin voisi toimia.

Koita pinnistää, meillä vähän sama tilanne. Olemme todella huonoja puhumaan asioista ja selvittämään ongelmia. Koemme asiat todella eri tavoin ja mies ei pysty puhua kuin kännissä. On mukava että mua huomioidaan ja mies puhuu minulle, mutta inhoan sitä että se tapahtuu vain kaljan voimalla ja seksin toivossa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi luoja.. olisin niiiin onnessani jos päästäis johonkin yhdessä hetkeks. Kukin tyylillään näköjään.
niin olisin minäkin joskus ollut. aika vaan muuttaa asioita, ja kaikki vuosien mukanaan tuoma painolasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos on hankalaa vaikka puhua, niin kyllä sillon kai se kädestä pitäminen ois helpompaa?
miehelle on hankalampaa ja minä olen niin pettynyt etten enää tahdo puhua ja saada itselleni vain aina uuudestaan pahaa mieltä.suojelen jotenkin itseäni kai...

Niiin. Minä ymmärrän sinua. Päätin tuossa viime vuonna tähän aikaan, että rakennan muurin itseni ympärille, että mua ei enää saa satuttaa. Yhdestä pettymyksestä selviää, mutta useammasta menee itsetunto ihan kamalan huonoksi. Eikä jaksa yhtään riitaa enää, kun se vie niin hirveästi energiaa ja sitten on niin väsynyt kuin märkä tiskirätti. Sitten sanoin miehelle etten enää yhtään kestä ja se vihdoin avasi silmänsä ja näki miten rikki minä olen ja mikä sille on oikeesti tärkeää. Alettiin yhdessä kokoamaan parisuhdetta kasaan, kun molemmilla oli vielä tunteita jäljellä. Meillä oli sellaisena "terapiatekemisenä" kotona tuhannen palan palapeli. Sitä oli iltaisin lasten mentyä nukkumaan ihan mukava kahdestaan tehdä... ja sitten kun se valmistui, niin laitoin sen roskiin. Kai sitä ei kuitenkaan jaksanut enää uudestaan kasata kun siihen ois liittynyt muisto huonosta ajasta, jota on korjattu. Tein sellaisen siivouksen kotona ja elämässä muutenkin. Mutta ilman ammattiapua ei niin vaikeista riidoista ois kuitenkaan selvinnyt. Nyt ollaan kuitenkin yhdessä ja parisuhteessa olemme kumpikin onnellisia. Nyt me mennään säännöllisesti kahdestaan jonnekin. Aiemmin kävimme kahdestaan vain kerran vuodessa jouluostoksilla kun ei ollut lapsenvahtia. Nyt olemme löytäneet mukavan lastenhoitajan Mll:n kautta ja lapset ovat jo senverran isoja ja allergiat parantuneet, että heidät pystyy jättämään hoitoon. Menemme nykyään kahdestaan kylpylään vuorokaudeksi. Yksikin vuorokausi piristää kummasti...

Alkuperäinen kirjoittaja En osaa sanoa vinkkiä:
Niiin. Minä ymmärrän sinua. Päätin tuossa viime vuonna tähän aikaan, että rakennan muurin itseni ympärille, että mua ei enää saa satuttaa. Yhdestä pettymyksestä selviää, mutta useammasta menee itsetunto ihan kamalan huonoksi. Eikä jaksa yhtään riitaa enää, kun se vie niin hirveästi energiaa ja sitten on niin väsynyt kuin märkä tiskirätti. Sitten sanoin miehelle etten enää yhtään kestä ja se vihdoin avasi silmänsä ja näki miten rikki minä olen ja mikä sille on oikeesti tärkeää. Alettiin yhdessä kokoamaan parisuhdetta kasaan, kun molemmilla oli vielä tunteita jäljellä. Meillä oli sellaisena "terapiatekemisenä" kotona tuhannen palan palapeli. Sitä oli iltaisin lasten mentyä nukkumaan ihan mukava kahdestaan tehdä... ja sitten kun se valmistui, niin laitoin sen roskiin. Kai sitä ei kuitenkaan jaksanut enää uudestaan kasata kun siihen ois liittynyt muisto huonosta ajasta, jota on korjattu. Tein sellaisen siivouksen kotona ja elämässä muutenkin. Mutta ilman ammattiapua ei niin vaikeista riidoista ois kuitenkaan selvinnyt. Nyt ollaan kuitenkin yhdessä ja parisuhteessa olemme kumpikin onnellisia. Nyt me mennään säännöllisesti kahdestaan jonnekin. Aiemmin kävimme kahdestaan vain kerran vuodessa jouluostoksilla kun ei ollut lapsenvahtia. Nyt olemme löytäneet mukavan lastenhoitajan Mll:n kautta ja lapset ovat jo senverran isoja ja allergiat parantuneet, että heidät pystyy jättämään hoitoon. Menemme nykyään kahdestaan kylpylään vuorokaudeksi. Yksikin vuorokausi piristää kummasti...
kiitos ymmärryksestä.tämäkin on jo paljon.mun mies se vaan sanoo,että älä sitten riitele. nyt sitten suljen suuni. eipä tiedä kohta paljon mistään muustakaan. ja tätä aikaa on kestänyt. välillä vähän hyvää, mutta osaan jo odottaa, että sitä seuraa sit huonoa. en ole enää niin vihainen kuin joskus, mutta surullinen ja pettynyt, hiukan masentunutkin. puhuminen taitaa olla ihan ylimainostettua.ei se kannata...eikä kaikkien pettymysten jälkeen jaksa asettaa itseään kuin tarjottimelle toisen loukattavaksi. samaa muuria täällä rakentelen...

Yhteistyössä