nyt naiset apuja! onko tää mies kiinnostunut vai vaan ystävällinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä??

Vieras
elikäs meidän taloyhtiössä on koko kesän ollut remonttia, on vaihdettu katot yms kunnostusta tehty ulkona.

tämä yks remonttimies on ollut koko kesän hommissa. joskus sanonut "hei" kun oon mennyt ohi, ei muuta.
nyt yks päivä kaikki muuttui, tää mies alkoi yhtäkkiä jutella mulle niitä näitä kun tulin autolta, seuraavana aamuna nosti jo kaukaa kättä, ja tuntuu että hakeutuu tilanteisiin missä pääsee juttuun mun kanssa?

kuvittelenko mä vaan että onko se kiinnostunut musta vai mitä? oli jutellu mun tytöllekki leikkipaikalla..

no vittu kysy sitä kahville,mistä helvetistä me voidaan tietää kun ei olla näkemässä tilannetta. Voi olla voi olla ettei ole,ota kysy siltä,tsekkaa sormus vaikka ei se mitään merkkaaa.

No jos jutskailet, kysy henkilökohtaisempia. Perhetilanne siis eli onko varattu, hienovaraisesti kysyt jotenkin. Ja jos sua kiinnostaa, pyydä se kahville. Moni remonttimies on vaan ystävällinen, sosiaalinen ja kaipaa juttuseuraa (työskenteleekö se yksin). Moni on munkin miestä koettanut iskeä... ei käytä sormusta töissä koska se olisi hankala ja vaarallinen.