Nyt mulla olis teille oikea pommiuutinen

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Aika lapsellisia ootte.
Vaiko kenties kevyen huumorin ymmärtäjiä?
No ehkä sitten niin. Mua vaan aavistuksen vituttaa tuollainen aukominen, tiedän kuitenkin, että asia on ystävälleni enemmän kuin tärkeä.
Epäilemättä niin tärkeä, että haluaa sen puitavaksi myös palstalle.

Varmaan niin, mutta musta tuossa asiassa ei oo mitään, mistä vois tai pitäis vitsiä vääntää. Päin vastoin, kysymyksessä on yhteiskunnallinen ongelmakohta, josta vois niin halutessaan keskustella syvällisestikin.
Syvällistä keskustelua yhteiskunnallisesta ongelmasta haet otsikolla "Nyt mulla on teille oikea pommiuutinen"?

M
Tässä ap:lle hänen kaipaama kommentti: Oi miten ihana uutinen,onneksi olkoon! Olet varmasti todella mukava,kaunis ja kaikinpuolin täydellinen ihminen kun joku haluaa lisääntyä kanssasi. Happy now?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
No en, mutta mä en suostu uskomaan sitä, miten ilkeitä ihmiset voivatkaan olla.
Ja mä kun oon luullu, että mulla ei oo koskaan, ikinä, mikään hyvin. Mutta sua on ainakin tällä palstalla mahdotonta miellyttää. Anteeks vaan, mutta oot yks ikävimmistä palstailijoista.
Kiitos, samoin. Ja tämä tuli täydestä sydämestä.

Haet nyt väärältä foorumilta "tasokasta keskustelua", joku SETAn palsta vois olla parempi, sieltä löytyy heitä, joita asia koskettaa varmasti henkilökohtasellakin tasolla.
*muoks* En sano, ettei vois täältäkin löytyy, mutta kuitenkin meille "tavis"perheellisille ei kai tämmöstä kovin usein kohdalle osu.

Mutta noin niin ku asian vierestä (vaik siihen liittyen kylläkin), aika kornia (ja 2000-lukulaista?) pyytää jotakuta lapsensa toiseksi vanhemmaksi jollain sähköpostilla. Luulis, että näin ison ja tärkeän asian haluis esittää ihan kasvotusten...

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Varmaan niin, mutta musta tuossa asiassa ei oo mitään, mistä vois tai pitäis vitsiä vääntää. Päin vastoin, kysymyksessä on yhteiskunnallinen ongelmakohta, josta vois niin halutessaan keskustella syvällisestikin.
Syvällistä keskustelua yhteiskunnallisesta ongelmasta haet otsikolla "Nyt mulla on teille oikea pommiuutinen"?
Nih :D (Kukaan olis edes avannut koko ketjua, jos olisin otsikoinut aloitukseni kuivakan asiallisesti, eikö niin?)

oho
Onko se sun ystävä ihan nähny sut livenä siis sun oikeen kuvan :LOL:
Ja aikuisten oikeesti kysyykö joku tollasta sähköpostilla?
Ja jos kysyy niin kysyykö tollasta perheelliseltä ihmiseltä?
Ja jos kysyy niin :eek:

Voi jeesus perkele Sörhis. Mä en oo käsittänyt noita suhun kohdistuvia ajojahteja mutta... Siis missä kohtaa täällä ilkeiltiin? Onko huumori siis kielletty tässä ketjussa? Omituista, koska itse ainakin erehdyin ketjun alun tulkitsemaan huumoriväritteiseksi.

Tietenkään ei sovi kommentoida ihan mitä vaan, mutta joku vastuu se on lukijallakin tulkinnoistaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Nih :D (Kukaan olis edes avannut koko ketjua, jos olisin otsikoinut aloitukseni kuivakan asiallisesti, eikö niin?)
Ai että jos otsikko olis ollu vaikka: gay ystäväni pyysi sijaissynnyttäjäksi, mitä mieltä? niin sitä ei olis avannu kukaan :headwall:
tai ystäväni haluaa kanssani vauvan?

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Haet nyt väärältä foorumilta "tasokasta keskustelua", joku SETAn palsta vois olla parempi, sieltä löytyy heitä, joita asia koskettaa varmasti henkilökohtasellakin tasolla.

Mutta noin niin ku asian vierestä (vaik siihen liittyen kylläkin), aika kornia (ja 2000-lukulaista?) pyytää jotakuta lapsensa toiseksi vanhemmaksi jollain sähköpostilla. Luulis, että näin ison ja tärkeän asian haluis esittää ihan kasvotusten...
Ystäväni ei oo nyt Suomessa, joten kommunikoidaan muutenkin (samasta syystä melko harvakseltaan tällä haavaa) s.postitse. Ja kirjoittajana hän ilmaisee itseään loistavasti nimenomaan kirjallisesti - luulen, että ei olis uskaltanut ottaa asiaa esille livenä. Kirje oli pitkä ja sisälsi paljon kaikkea, et ei se nyt ihan sillain tullut että terve, aattelin kysellä, tehtäiskö lapsi yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Onko huumori siis kielletty tässä ketjussa? Omituista, koska itse ainakin erehdyin ketjun alun tulkitsemaan huumoriväritteiseksi.
...mikä ei sinänsä ole ihme, otsikoinnin ja hymiöiden perusteella.

Ja onhan täällä ollut pitkiä ketjuja koskien mm. homoparien adoptio-oikeutta, homojen ja lesbojen oikeutta vanhemmuuteen, lesboparien ja yksinäisten naisten oikeudesta lapsettomuushoitoihin, yms. Kunnon keskustelua ihan "vakavilla" otsikoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Onko se sun ystävä ihan nähny sut livenä siis sun oikeen kuvan :LOL:
Ja aikuisten oikeesti kysyykö joku tollasta sähköpostilla?
Ja jos kysyy niin kysyykö tollasta perheelliseltä ihmiseltä?
Ja jos kysyy niin :eek:
Ihan ollaan opiskelujen merkeissä ystävystytty. Nyt tää mies on asunut kolmisen vuotta Brasiliassa, muuttaa takaisin syksyllä. Ja hää luuli siis miun eronneen, sillä kyseli asiaa.

Yhteistyössä