Sillanpään Jartsa? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Juu ei .Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:BB-niko vai?
tai American Idols Adam Lambert (tälle minäkin voisin synnyttää )Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sillanpään Jartsa? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Juu ei .Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:BB-niko vai?
Minä myös :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tai American Idols Adam Lambert (tälle minäkin voisin synnyttää )
hyi tuhmat ajatukseni!
:heart: :heart: :heart: arvaas kuka on kuluttanut youtuben puhki Adamia kuunnellen ja katsellen. Mies jo ehdotti hoitoon menoa kun ilmoitin lähteväni amerikkaan katsomaan Adamia (en tykkää lentämisestä ja siksi amerikka on ollut vain haave, mutta nyt on motivaatiota )Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minä myös :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:tai American Idols Adam Lambert (tälle minäkin voisin synnyttää )
hyi tuhmat ajatukseni!
=)Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Sillanpään Jartsa? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Juu ei .Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:BB-niko vai?
:xmas: onneksi lapsenmielisiä vielä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Aika lapsellisia ootte.
Vaiko kenties kevyen huumorin ymmärtäjiä?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Aika lapsellisia ootte.
No ehkä sitten niin. Mua vaan aavistuksen vituttaa tuollainen aukominen, tiedän kuitenkin, että asia on ystävälleni enemmän kuin tärkeä.Alkuperäinen kirjoittaja minni:Vaiko kenties kevyen huumorin ymmärtäjiä?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Aika lapsellisia ootte.
Juu, ei tässä mistään sijaissynnyttäjyydestä kyse olisikaan, vaan yhteishuoltajuutta ehdotti.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Muuten hyvä idea, mutta suomessa on sijais synnyttäjän käyttö kielletty.... Ainut vaihtoehto luultaavasti olisi että se sun kaveri merkitään isäksi ja sut äidiksi ja sopimuksella annat ystävällesi huoltajuuden (äitinä pysyt sinä ja sille ei oikein voi mitään...)
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Aikamoinen pyyntö. Mun psyyke ei kestäis antaa lasta pois vaikka "sijaissynnyttäjä" olisinkin.
Ihan peesailee mua.Alkuperäinen kirjoittaja endie:mitäs ap:n mies tähän ajatukseen tuumaa ? =)
Saanen epäillä sinun valehtelevanAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ihan peesailee mua.Alkuperäinen kirjoittaja endie:mitäs ap:n mies tähän ajatukseen tuumaa ? =)