nyt mulla meni hermo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
perkele!!!!

mä vihaan autolla ajamista enkä tiedä autoista mitään, ainoat kokemukset on pösöistä ja toyotoista. peugeoteilla on ihan kamala ajaa ja toyotoista tykkään.

meillä (miehellä ) on kaks autoo, kakspaikkanen urheiluauto ja corolla. homma on nyt kääntyny niin et mulle on jääny toi urheiluauto ja MÄ VIHAAN SITÄ |O

kolme vuotta mies on puhunu miten myy sen, mutta mitään ei tapahdu ja nyt mä sen päätin että ostan itse itselleni auton, mä en tolla paskalla enää metriäkään aja, vituttaa kun sinne ei mahdu mitää. jos siel on minä, poika, kaks kauppakassia, mun laukku ja pojan vaikka hoitokassi, niin ei mitää toivoo enää itse mahtua sinne.

mut mistä mä nyt alotan?? mua on automyyjien niin helppo huijata kun en tajua mistään mitään :ashamed:
ja mulla ei ole varaa lyhentää lainaa kovin paljoa kuussa, eli ei mitää 20tonnin autoa :ashamed:

auttakaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
voisko se sun miehes auttaa tos auton ostamisessa? www.nettiauto.com emt :D

mä en siltä apua kysy kun se alkaa vaan länkyttää et mikä vika tossa nykyisessä autossa muka on :kieh:
vittu pitäköön sen kun se kerran on niin ihana auto, mä hankin nyt oman.
kai se on isää pyydettävä avuks, se vaan yrittää tuputtaa niitä pösöjään joka mutkaan ja mä en sellasta halua :kieh:
siskon mies olis tietty toinen :whistle:

Meillä mies on tytölle autoa katsellut (saa kohta kortin), mutta
nettiautossakin on niin miljoonan monta autoa. Sun täytyy kysellä
tutuilla jos jollain olisi myydä kaytetty auto. Mekin kysyttyyn tosin
vielä ei ole tärpännyt.

Yhteistyössä